ویروس کرونا هندی خطرناک تر از نوع انگلیسی است

به گزارش مجله کارنیکان، وزارت بهداشت انگلستان سویه هندی ویروس کرونا را خطرناک تر از سویه انگلیسی ارزیابی کرد.

ویروس کرونا هندی خطرناک تر از نوع انگلیسی است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، نوع دلتا ویروس کرونا 40 درصد بیشتر از نوع آلفا آلوده است که باعث موج اخیر عفونت ها در انگلیس شده است. در همان زمان، افرادی که دو دُز واکسن دریافت نموده اند باید به طور مساوی از هر نوع خطرناک SARS-CoV-2 محافظت شوند. این در یک بیانیه مطبوعاتی در MedicalXpress اعلام شد.

به گفته وزارت بهداشت انگلستان، نوع دلتا SARS-CoV-2، که به اسم نوع هندی شناخته می گردد، در حال حاضر سویه غالب در انگلستان است. گزینه آلفا یا گزینه کنت قبلاً مقامات انگلیسی را مجبور نموده بود که در ژانویه قرنطینه برقرار نمایند. معلوم شد که سویه هندی می تواند خاتمه دوره محدودیت 21 ژوئن را به خطر بیندازد.

متخصصان تأیید نموده اند که واکسیناسیون دو دُزی هم در برابر ویروس کنت و هم ویروس کرونا دلتا محافظت می نماید. واکسن یک دُزی در برابر سویه هندی اثربخش نیست. به گفته متیو هنکوک، وزیر بهداشت انگلستان، تا به امروز پذیرش در بیمارستان به طور کلی کم است و تعداد کمی از آن ها پس از دریافت هر دو دُز واکسن برای COVID-19 در بیمارستان بستری شده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1798

به "ویروس کرونا هندی خطرناک تر از نوع انگلیسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا هندی خطرناک تر از نوع انگلیسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید