مصوبات روی زمین مانده فارس سریع تر اجرایی گردد

به گزارش مجله کارنیکان، نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت یاری لازم را انجام دهد، بعضی مصوبات روی زمین مانده استان فارس سریع تر اجرایی خواهد شد؛ مصوباتی که متاسفانه در دولت قبل امکان عملیاتی شدن نیافت.

مصوبات روی زمین مانده فارس سریع تر اجرایی گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از شیراز، ابراهیم عزیزی در حاشیه ملاقات اعضای مجمع نمایندگان فارس با دکتر محسن رضایی معاون مالی رییس جمهور، اظهارداشت: در این ملاقات مسائل زیربنایی استان فارس به وسیله حاضران مورد آنالیز نهاده شد و با جزئیات به اطلاع معاون مالی رییس جمهور رسانده شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کوشش ما در این جلسه این بود که نشان دهیم استان فارس با توجه به ظرفیت های بسیاری که دارد، می تواند در حل مسائل مالی کشور نقشی ارزنده ایفاء کند که مورد تایید جناب رضایی نیز نهاده شد.

عزیزی بیان نمود: اگر دولت یاری لازم را انجام دهد، بعضی مصوبات روی زمین مانده استان فارس سریع تر اجرایی خواهد شد؛ مصوباتی که متاسفانه در دولت قبل امکان عملیاتی شدن نیافت.

او بعلاوه به دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست اشاره نمود و گفت: به اعتقاد ما استان فارس می تواند پل ارتباطی جنوب و شمال کشور باشد لذا تمام زیرساخت های مربوط به این موضوع مهم در حوزه ریل و راه و... را در این نشست مطرح کردیم.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تاکید ما این بود که باید فارس را فرااستانی دید و به سرعت عقب ماندگی های این استان را در حوزه زیرساختی رفع کرد.

عزیزی توضیح داد: پیشنهاد دکتر رضایی نیز این بود که نمایندگان استان فارس پروژه های اولویت دار خود را به معاونت مالی رئیس جمهور اعلام نمایند تا یک برنامه عملیاتی موثر برای آن تعریف گردد.

او هم چنین گفت: در این نشست پروژه های محوری و محرک استان فارس نیز که بعضی از آن ها در شرف تکمیل است مورد آنالیز نهاده شد تا منابع و امکانات لازم برای نهایی شدن آن ها تخصیص یابد.

عزیزی در سرانجام با بیان اینکه نمایندگان فارس از همه ظرفیت های ملی برای پیشرفت استان فارس استفاده خواهند کرد، اضافه کرد: مجموعه نمایندگان استان فارس کوشش می نمایند تا به دور از انفعال، با رایزنی و ارتباط موثر، خالق شرایط باشند لذا سعی خواهیم کرد از ظرفیت مجلس ودولت سیزدهم در این راستا به برترین شکل ممکن استفاده کنیم که ملاقات مذکور نیز مصداق همین روحیه جمعی و نگاه به مسائل است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2183

به "مصوبات روی زمین مانده فارس سریع تر اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات روی زمین مانده فارس سریع تر اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید