خیلی از ایرانی های خارج از کشور مایلند در ایران فعالیت نمایند ، پیغام های متعددی از آنها دریافت نموده ایم

به گزارش مجله کارنیکان، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور درباره سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در صنایع دانش بنیان ایرانی، گفت: طی سه ماه آیند شاهد آغاز جدی سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در حوزه دانش بنیان خواهیم بود.

خیلی از ایرانی های خارج از کشور مایلند در ایران فعالیت نمایند ، پیغام های متعددی از آنها دریافت نموده ایم

به گزارش خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در خصوص سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در شرکت های دانش بنیان، گفت: خیلی از ایرانی های خارج از کشور مایلند به نحوی در ایران فعالیت نمایند و به همین دلیل پیغام های متعددی را از این دوستان دریافت می کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه زیرساختی که مناسب این امر باشد را نداریم اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که سال جاری در معاونت علمی دنبال می کنیم استفاده از ظرفیت ایرانی های خارج نشینی است که تمایل دارند در داخل ایران سرمایه گذاری داشته باشند که البته باید توجه داشت سرمایه گذاری صرفا جنبه مالی ندارد بلکه می تواند فنآورانه و... نیز باشد که امیدوارم تا سه ماه آینده این سیستم آغاز به کار کند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه یکی از باورهای جدی ما این است که ایرانی های خارج از کشور یکی از بزرگ ترین سرمایه های ما هستند اعلام نمود: تا سه ماه آیند شاهد آغاز جدی سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در حوزه دانش بنیان خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2332

به "خیلی از ایرانی های خارج از کشور مایلند در ایران فعالیت نمایند ، پیغام های متعددی از آنها دریافت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی از ایرانی های خارج از کشور مایلند در ایران فعالیت نمایند ، پیغام های متعددی از آنها دریافت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید