راه های اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان

به گزارش مجله کارنیکان، کانادا کشوری که بیش از 82 درصد از جمعیت آن از زندگی خود رضایت کامل دارند، شاید تنها مقصدی است که 64 درصد آمریکایی ها قصد نقل مکان به آن را دارند.

راه های اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان

شنیدن آماری مثل کمترین اندازه گزارش جرم و جنایت در دنیا، کانادا را به برترین مقصد برای زندگی، کار و تحصیل تبدیل نموده است. این کشور جزء آزادترین، امن ترین و مرفه ترین کشورهای دنیاست که در قاره شاقتصادی واقع شده و دومین کشور بزرگ و پهناور دنیا پس از روسیه محسوب می گردد. این کشور بزرگ حدود دو پنجم از وسعت قاره آمریکای شاقتصادی را در بر گرفته است.

کانادا کشور درختان افرا

جالب است بدانید درکنار هزاران مزیتی که زندگی در کانادا برای شما به ارمغان می آورد، دارندگان اقامت دائم این کشور از خدمات پزشکی و درمانی رایگان نیز بهره مند خواهند شد.

طبیعتا به محض شنیدن کلمه کانادا تنها موضوعی که به فکر ما خطور می نماید آب و هوای سرد آن است. گفتنی است که برخلاف تصور عموم این کشور در بسیاری از نقاط خود اقلیمی نسبتا معتدل دارد. علاوه بر این شهروندان کانادایی به لطف پاسپورت قدرتمند خود توانایی سفر به 172 کشور دنیا را داشته و بعلاوه قادر خواهند بود تا 6 ماه بدون ویزا در ایالات متحده آمریکا زندگی نمایند. اما برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تضمینی کانادا چه باید کرد؟

مهاجرت به کانادا

اگر شما هم با خواندن مطالب بالا به فکر مهاجرت به کشور کانادا افتاده اید باید در نظر داشته باشید افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در کشور کانادا را دارند ابتدا باید از روش هایی که برای ورود به این کشور وجود دارد اطلاع داشته و تمام جوانب آن را مورد آنالیز قرار دهند. مهاجران می توانند با تجزیه و تحلیل روش های مختلف برترین گزینه را انتخاب نموده و سپس اقدامات لازم را انجام دهند. از انواع روش های اخذ ویزا برای اقامت در کشور کانادا می توانیم به ویزای توریستی، سرمایه گذاری، ازدواج، کار و ... اشاره کنیم. از طرفی این روزها مهاجرت به کشور درختان افرا (معروف ترین درخت کانادا و سمبل این کشور) به وسیله اخذ ویزای اسکیل وورکر کانادا، ویزای مولتیپل و ویزای تضمینی هواداران زیادی پیدا نموده است که با هم به آنالیز آن ها می پردازیم.

اقتصاد خوب کشور کانادا و احتیاج این کشور به نیروی متخصص، ویزای اسکیل وورکر (Skill worker) را به روشی محبوب مخصوصا بین هم وطنانمان تبدیل نموده است. بسیاری افراد اقدام به دریافت ویزای اسکیل وورکر نموده و می توانند پس از گذشت مدت زمان مخصوصی اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایند.

اخذ ویزای اسکیل وورکر کانادا از محبوب ترین ویزاها

دولت کانادا بعضی رشته ها را ارزشمند تلقی نموده و در صدد جذب نیروی انسانی در این رشته ها است. در صورت مطابقت رشته تحصیلی شما و رشته های معرفی شده به وسیله این کشور و به شرط داشتن سابقه کاری مرتبط و بیمه، می توانید وارد کشور کانادا شده و طبق قانون این کشور همزمان با ورود خود اقامت دائم خود و خوانواده تان را دریافت کنید. اگر با این طریق وارد خاک کانادا می شوید در بدو ورود خود منتظر برگزاری کلاس های رایگان آموزشی باشید. گفتنی است مهاجرانی که پیروز به اخذ ویزای اسکیل وورکر (یا اکسپرس اینتری) شده اند پس از سه سال اقامت پیوسته در خاک این کشور، می توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایند. ویزای اسکیل وورکر در دو نوع اسکیل وورکر کبک و اسکیل وورکر فدرال وجود دارد که مهاجران برای کسب این ویزاها باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده برای ویزاهای مذکور را کسب نمایند که مهم ترین عوامل این امتیازات می توان به سن، تحصیلات، سوابق کاری، مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه و... اشاره نمود. برای اطلاع دقیق از لیست مشاغل مورد احتیاج کشور کانادا می توانید لیستی که تحت عنوان NOC هر ساله به وسیله وب سایت رسمی اکسپرس اینتری منتشر می گردد را مطالعه کنید.

ویزای مولتیپل کانادا

برخلاف ویزای اسکیل وورکر، شما برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا احتیاج به تمکن اقتصادی و شرایط مناسب حساب بانکی دارید. افرادی که قصد اخذ این نوع ویزا را دارند باید تراکنش های بالایی در گردش سه ماهه حساب بانکی خود داشته و برگ های پاسپورت آن ها مهر سفر های متعدد را در خود جا داده باشد. به علت اینکه افرادی که در پاسپورت خود سفرهای کمی داشته باشند شانس دریافت این نوع ویزا نیز کمتر می گردد و در صورت کافی نبودن مدارک اقتصادی و دارایی های متقاضی در کشور مبدا اجازه صدور ویزا به وسیله افسر مهاجرت داده نخواهد شد.

ویزای تضمینی

ویزای تضمینی بدون شینگن کانادا به روش آنلاین نیز یکی از راه های اخذ ویزا برای اقامت در کشور کانادا است. در این روش متقاضیان اطلاعات خود را در سایت مربوط به سفارت کانادا ثبت نموده و یک حساب کاربری ایجاد می نمایند. گفتنی است که درخواست های آنلاین نسبت به درخواست های حضوری از شانس بیشتری برای آنالیز برخوردار هستند و در حال حاضر مدت زمان درخواست ویزای کانادا باتوجه به پرونده های درخواست متغیر و به وسیله سایت درخواست ویزا قابل پیگیری است.

اگر شما هم قصد اخذ ویزای کانادا را دارید می توانید این کار را به تیم متخصص شرکت مهاجران که در زمینه های امور مهاجرتی و بعلاوه امور تجاری خارج از کشور فعالیت گسترده دارد بسپارید. این شرکت مفتخر است دانش مخاطبان خود را در زمینه امور مهاجراتی افزایش داده و برترین نوع خدمات مهاجرتی را در اختیار آن ها قرار دهد.

منبع: کجارو / mohajeran.tv
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2146

به "راه های اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید