13 بنای تاریخی کرمان به مزایده گذاشته شد

به گزارش مجله کارنیکان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، مجتبی شفیعی پنجشنبه 11دی ماه 1399، اعلام کرد: ارگ تاریخی راین، باغ موزه هرندی، خانه اوشیدری، خانه بانک توکلی و خانه دانایی کرمان، خانه ایرانمنش بافت، خانه بهادر الملک بردسیر، خانه عامری و کارخانه حناسایی بم، خانه فخری، کاروانسرای سهرج و کاروانسرای هروز راور و عمارت موسی خانی شهر بابک برای بازسازی و واگذاری حق بهره برداری از طریق قانون ماده 27 به مزایده گذاشته شده است.

13 بنای تاریخی کرمان به مزایده گذاشته شد

او اضافه کرد: واگذاری بناهای تاریخی علاوه بر مزایایی که در حفاظت و بازسازی بناهای تاریخی واجد ارزش تاریخی دارد نقش بسزایی در توسعه صنعت گردشگری و ارتقای زیرساخت های گردشگری استان نیز ایفا خواهد کرد.

معاون میراث فرهنگی کرمان اظهار کرد: واگذاری این بناها به صورت بلند مدت از 15 تا 20 سال خواهد بود که فرصت مشارکت بخش خصوصی را در بازسازی، احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی را فراهم خواهد کرد.

او گفت: کسانی که علاقه مند هستند در این مزایده شرکت کنند می توانند برای دریافت اسناد تا یکشنبه 14 دی ماه 1399 به واحد امور قرار دادهای اداره کل کرمان واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش سه راه هوانیروز مراجعه کنند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1425

به "13 بنای تاریخی کرمان به مزایده گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 بنای تاریخی کرمان به مزایده گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید