کلید قهرمانی استقلال در دست کیست؟

به گزارش مجله کارنیکان، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، قهرمانی استقلال در این فصل فقط در دست یک تیم است و آن تیم هم خود اعضای استقلال هستند که می توانند با حفظ شرایط تیم به قهرمانی لیگ برسند.

کلید قهرمانی استقلال در دست کیست؟

فرشاد فلاحت زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی استقلال مقابل فجر شهید سپاسی گفت: خدا را شکر استقلال سه امتیازی مهم کسب کرد و من امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر گردد. حساسیت های این بازی به خاطر رقابت در صدر جدول و بعلاوه حاشیه هایی که برای مرادمند و یزدانی به وجود آمد، بیشتر شده بود، از طرف دیگر هم پرسپولیس در سیرجان به تساوی رسیده بود و استقلال در پی این بود تا در آخرین بازی هفته با کسب سه امتیاز فاصله اش در صدر جدول را بیشتر کند که خدا را شکر این رخ داد.

وی ادامه داد: فجر سپاسی هم خیلی فشرده بازی می کرد و فقط چشم به ضدحملات داشت، ولی استقلال هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های فراوانی روی دروازه فجری ها خلق کرد که بعضی از آنها با بی دقتی بازیکنان استقلال به هدر رفت و ایمان صادقی هم چندین توپ خوب را گرفت و مانع از باز شدن دروازه اش شد، هرچند غیبت مرادمند و یزدانی کمی شرایط تیم را به هم ریخته بود، اما در مجموع بازی بدی نبود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: به عقیده من استقلال باید در حمله با آرامش بیشتری بازی کند، چون اکثراً شاهد هستیم که بازیکنان در لحظات آخر و پاس های آخر عجله می نمایند. طبیعی است که همه مهاجمان می خواهند گلزنی نمایند، اما با کار تیمی بیشتر می توان زودتر به گل رسید. با توجه به اینکه کم کم به آخر فصل نزدیک می شویم، شرایط برای استقلال سخت تر می گردد، چون همه تیم ها می خواهند نتیجه بگیرند و تک تک امتیازات معین نماینده هستند. ممکن است بعضی افراد از بازی تیم انتقاد نمایند، اما مهمترین چیز الآن این است که استقلال نتیجه گرفته و در صدر جدول است و به لحاظ روحی و روانی تیم شرایط خوبی دارد و باید این فرایند را تا انتها لیگ ادامه دهد.

فلاحت زاده در پاسخ به این پرسش که استقلال بعد از چند سال سال جاری توانایی قهرمانی در لیگ را دارد؟، گفت: به هرحال قهرمانی سختی های خاص خودش را دارد. من امیدوارم بازیکنان استقلال سال جاری از پس این آزمون سخت بربیایند و صدر جدول را تا انتها فصل حفظ نمایند. ان شاءالله در بازی های به جامانده هم نتایج خوبی بگیرند و قهرمانی را کسب نمایند. اگر اعضای تیم آرامش شان را حفظ نمایند می توانند قهرمان شوند. در زمان حاضر استقلال شرایط خوبی دارد و اگر اعضای این تیم بتوانند آرامش خود را تا انتها لیگ حفظ نمایند، قهرمانی دور از دسترس شان نیست.

وی بعلاوه توضیح داد: در واقع کلید قهرمانی استقلال تنها در دست یک تیم است و آن تیم هم استقلال است، به عنوان مثال همین موضوع سربازی مرادمند و یزدانی می تواند باعث از بین رفتن آرامش و تمرکز تیم گردد و کادر فنی و بازیکنان باید حواس شان به این مسئله باشد و نگذارند هیچ موضوعی خللی در کارشان ایجاد کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2106

به "کلید قهرمانی استقلال در دست کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید قهرمانی استقلال در دست کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید