کرونا شمشیربازان المپیکی را در اروپا ماندگار کرد

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران شامگاه دوشنبه با کسب صندلی پنجم و کسب سهمیه تیمی به کار خود در جام جهانی لهستان سرانجام داد.

کرونا شمشیربازان المپیکی را در اروپا ماندگار کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

طبق برنامه اولیه قرار بود این تیم امروز دوشنبه به کشور بازگردد اما موضوعات مرتبط با کرونا، محدودیت های ایجاد شده به خاطر ممنوعیت پروازی و در پیش بودن دو رویداد جهانی دیگر، باعث ماندگار شدن این تیم در اروپا شد.

ملی پوشان اسلحه سابر حضور در جام جهانی ایتالیا و مجارستان را هم در برنامه دارند. جام جهانی مجارستان هفته آینده در پادووا برگزار می گردد و به فاصله یکی دو هفته بعد از آن نیز جام جهانی مجارستان برگزار می گردد.

این در حالی است که شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران محدودیت های پروازی را برای مسافران که قصد خروج از کشور دارند، ایجاد نموده است. به همین دلیل اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با ویزای شینگن مولتی راهی لهستان شده بودند، در این کشور می مانند تا از همانجا برای حضور در جام جهانی ایتالیا به پادووا سفر نمایند.

هماهنگی های لازم اجرا شده تا ملی پوشان اسلحه سابر ایران در کمپ تمرینیِ ورشو و همراه با شمشیربازان کشور میزبان پیگیر تمرینات خود باشند.

به گزارش خبرنگاران، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران هستند که علاوه بر کسب صندلی پنجم جام جهانی لهستان، سهمیه تیمی خود برای المپیک 2020 توکیو را هم قطعی کردند. این تیم با راهنمایی پیمان فخری در این رویداد شرکت داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 733

به "کرونا شمشیربازان المپیکی را در اروپا ماندگار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا شمشیربازان المپیکی را در اروپا ماندگار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید