شوخی زشت بیرانوند با سعید عزت الهی !

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران: بازیکنان تیم ملی در اولین دورهمی خود پس از بازگشت از امارات، تولد سعید عزت اللهی را جشن گرفتند.

شوخی زشت بیرانوند با سعید عزت الهی !

علیرضا بیرانوند متولد تابستان 1371 است. جالب است که بدانید نام اصلی علیرضا بیرانوند ، محمدرضا است که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده است.علیرضا بیرانوند بازیکن فوتبال است که در پست دروازه بان بازی می نماید. علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل برترین دروازه بان لیگ برتر ایران شد.علیرضا بیرانوند در فصل 98-1397 مرد سال فوتبال ایران شد.

بعد از خاتمه دوران هشت ساله حضور کی روش در فوتبال ایران اوضاع برای بعضی بازیکنان از جمله عزت اللهی و جهانبخش که شرایط آنها در باشگاه شان هم در آن مقطع با ثبات نبود، خوب پیش نرفت و آنها بعضی از اردوهای تیم ملی از دست دادند.

با این حال پس از چند ماه بلاتکلیفی و پشت سر گذاشتن ماه های ابتدایی ویروس کرونا، ملی پوشان بار دیگر دور هم جمع شدند و یکی از بازیکنانی که پس از دوران سیاه تیم ملی با ویلموتس توانست خودش را دوباره به تیم ملی برساند و به تفکرات سرمربی تیم تحمیل کند، سعید عزت اللهی بود.

عزت اللهی یکی از بازیکنان موثر ملاقات شب گذشته تیم ملی برابر امارات بود و اگرچه شاید خیلی به چشم نیامد، اما کم اشتباه بازی کرد و توانست نقشی که برای شکل دادن به بازی برعهده او به عنوان یک هافبک دفاعی قرار گرفته است را به خوبی ایفا نماید. او در چندین صحنه از مسابقه با خونسردی توپ را پشت به مهاجمین امارات که قصد پرس داشتند می گرفت و با چرخشی حساب شده، بازیکنان کناری تیم را صاحب توپ می کرد. عزت اللهی بعلاوه چندین مرتبه با پاس های خود به فضای پشت مدافعین امارات سعی داشت موقعیت سازی کند، که یکی از همین پاس ها در موقعیتی بسیار ایده آل به امیری رسید، ولی این بازیکن پیش از کنترل توپ سُر خورده بود. این عملکرد نشان از تولد دوباره عزت اللهی در تیم ملی دارد و به نظر می رسد با ادامه همین فرایند شاید از سوی اسکوچیچ هم همان اعتمادی را نسبت به عزت اللهی ببینیم که کی روش به او داشت و در واقع کی روش بود که او را پس از حضور در تیم دوم اتلتیکو به ترکیب تیم ملی فراخواند و با گلزنی مقابل ژاپن این بازیکن در فوتبال ملی ایران به دنیا آمد.

عزت اللهی که بار دیگر به ترکیب اصلی تیم ملی بازگشته، امشب شمع تولد 26 سالگی اش را فوت کرد و امیدوار است در سال پیش رو هم فرصت حضور در جام جهانی برایش مهیا گردد و هم اینکه بتواند با عملکردش به باشگاهی بهتر راه پیدا کند.

از صحنه های جالب توجه این جشن تولد صمیمانه که در هتل المپیک برپا شد، این لحظه بود که بیرانوند کیک تولد عزت اللهی را روی سر او کوبید تا جهانبخش که خودش هم یکی از مسببان این شرایط عزت اللهی بود، دلش به حال او بسوزد و به کمکش برود.

ورزش 3

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1932

به "شوخی زشت بیرانوند با سعید عزت الهی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی زشت بیرانوند با سعید عزت الهی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید