چگونه کفش و شلوار مردانه را باهم ست یا هماهنگ کنیم؟

به گزارش مجله کارنیکان، کفش ها انعطاف پذیرترین بخش هر لباس هستند. امروزه تغییر و ترکیب های بی شماری وجود دارد که می توانید با لباس خود امتحان کنید. به عنوان مثال، می توانید آکسفورد را با شلوار جین بپوشید و با کت و شلوار، کفش های اسپرت و ورزشی را انتخاب کنید.

چگونه کفش و شلوار مردانه را باهم ست یا هماهنگ کنیم؟

انتخاب کاملاً به سلیقه و ترجیح شما بستگی دارد اما تنها چیزی که باید دقت کنید، رنگ ها است.کفش به طور کلی متفاوت از باقی تن پوشهاست، شما می توانید به قوانین همیشگی مثل ست کفش مشکی با شلوار مشکی ، پایبند باشید ، اما بعد از آن ست های رنگارنگ و مجذوب کننده دیگر را از دست خواهید داد.

نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا هیچ بخشی از آن را از دست ندهید.

اما اول از همه اجازه دهید دستورالعمل و چهارچوب اصلی را ببینیم تا هرگز پا به اشتباه نگذارید. در این راهنما با اصول هماهنگی رنگ کفش آشنا خواهید شد.

توصیه های مهم:

اگر بیش از حد درگیر فکر کردن به هر چیز خلاقانه ای هستید، همیشه می توانید از این قوانین و اصول اساسی برای صرفه جویی در وقت خود استفاده کنید:

1- مشکی هوشمندترین رنگ در بخش کفش است.

2- رنگ های تیره تر به دلیل ماهیت همه کاره شان، همیشه روی رنگ های روشن برتری دارند.

3- رنگ تنها عامل مشخص کننده برای ست کردن کفش با شلوار نیست. گاهی اوقات طراحی نیز می تواند تفاوت ایجاد کند. کفشهای دربی سیاه بهتر از کفشهای دربی برنزه یا قهوه ای روشن هستند، اما یک کفش آکسفورد شکلاتی هر دو را شکست می دهد.

4- کفش های معمولی قوانین متفاوتی نسبت به کفش های رسمی دارند، آنها را با هم قاطی نکنید.

5- صرف نظر از رنگ، اگر کفش شما کدر و چروک به نظر برسد، جلوه بسیار بدتری خواهد داشت.بهتر است به همراه جفت یک لاک خنثی بخرید.

6- ظاهر را متعادل کنید، اگر چیز بد بو به پاهای خود می پوشید، سعی کنید لباس را کمی در سمت خنثی نگه دارید.

کفشهای کلاسیک چگونه با شلوار ست می شوند؟

کفش های کلاسیک شامل کفش هایی می شوند که به خوبی با لباس های رسمی هماهنگ می شوند، مانند کفش دربی، کفش آکسفورد ، کفش بروگ و کفش های لوفر . اما از آنجایی که آنها برای حضور در محل کار مربوط می شوند، به سه مدل کلاسیک، مشکی، قهوه ای و خرمایی محدود هستند. چه یک جلسه شرکتی باشد یا یک مهمانی اداری سالانه، باید بدانید چه چیزی باید مکمل کت و شلوار خوش دوخت شما باشد.

  1. کفشهای با رنگ مشکی را چگونه ست کنیم؟

همانطور که گفتیم مشکی هوشمندترین رنگ در بخش کفش است. اگر به درستی با لباس مناسب بپوشید، می تواند ظاهر شما را فراتر از حد ممکن خوش پوش نشان دهد. به راحتی با خود طیف هماهنگ می شود. برای خود یک کت و شلوار مشکی سفارشی تهیه کنید و آن را با آکسفوردهای مشکی ست کنید تا ظاهری کاملا مشکی را متمایز کنید. البته کفشهای مشکی با شلوار خاکستری هم هماهنگ هستند. تضادی که با رنگ خاکستری ایجاد می کند شگفت انگیز به نظر می رسد. می توانید آنها را با شلوار سرمه ای و آبی یا جین یا رنگ سفید ست کنید. البته سعی کنید کفش مشکی را از پوشیدن با شلوارهایی با رنگ هایی مانند قهوه ای، بژ، زیتونی و قرمز خودداری کنید و لطفاً کفشهای مشکی را با شلوارک نپوشید چون دوران تحصیل شما خیلی وقت است که تمام شده و وقت برای این مسخره بازی ها گذشته است!

  1. کفشهای با رنگ قهوه ای محبوب کلاسیک پوشها

رنگ قهوه ای نیز یک انتخاب محبوب برای شلوارهای کلاسیک است. کفش های قهوه ای می توانند تعریف بیشتری به طراحی خود اضافه کنند. 3 رنگ به خوبی با طیف های آبی هماهنگ می شود. جین آبی روشن و بروگ قهوه ای ترکیبی روشن برای امتحان کردن است. اگرچه با خود طیف مانند مشکی هماهنگ نیست، اما به خوبی با طیف های روشن تر خود رنگ مانند قهوه ای مایل به زرد یا بژ ست می شود.

ست شلوار خاکستری با کفش کلاسیک قهوه ای

همچنین با رنگ های زیتونی، قرمز و سفید به خوبی هماهنگ می شود. حتی می توانید گاهی اوقات آن را با طیف های خاکستری جفت کنید. سعی کنید با رنگ مشکی و قهوه ای از آنها اجتناب کنید.

  1. کفش قهوه ای روشن یا برنزه تنوع پذیر

رنگ قهوه ای روشن تر و متنوع ترین رنگ در قسمت کفش است. تقریباً با همه چیز و همه چیز مطابقت دارد. برنزه اغلب به عنوان آرام ترین و غیررسمی ترین رنگ قهوه ای شناخته می شود و اغلب برای روشن کردن ظاهر فوق العاده رسمی استفاده می شود. به جز کمی مبارزه با مشکی، برنزه با هر رنگ شلواری که دارید می آید.

ست شلوار خاکستری با کفش کلاسیک قهوه ای روشن

شما آن را آبی، سرمه ای، خاکستری، زغالی، بژ، قهوه ای، زیتونی، قرمز، سفید، شلوار جین و غیره نام ببرید.شما باید این رنگ کفش را برای روزهای پرمشغله یا خسته کننده داشته باشید، زمانی که بیش از حد استرس دارید که نمی توانید هر ترکیبی را امتحان کنید.

کفشهای اسپرت برای غیررسمی ها

کفش های اسپرت و کفش های ورزشی برای لباس غیررسمی شما هستند. برخلاف کلاسیک ها، می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها و انتخاب ها را در این بخش انتخاب کنید و عواقب آن این است که می توانید یک اشتباه ترکیبی را بیشتر با کفش های اسپرت به جای کلاسیک برطرف کنید.اجازه دهید ابتدا با رنگ های اصلی شروع کنیم،

  1. کفشهای اسپرت سفید همه کاره

سفید یک رنگ همه کاره در بخش غیر رسمی است. یک کفش کتانی سفید، یا کفش ورزشی ، کاملاً با همه چیز و همه چیز هماهنگ است. آنها با طیف های آبی، زغالی، قهوه ای، زیتونی، سفید، بژ و قرمز ترکیبی عالی ایجاد می کنند.

ست شلوار جین با کتانی سفید

شما همچنین می توانید این رنگ ها را در رنگ های مشکی و خاکستری روشن تر داشته باشید. تنها مشکل داشتن یک کفش سفید احتمالاً به سرعت کثیف می شود و باید مرتباً از آنها مراقبت کنید.

  1. کفشهای اسپرت خاکستری ؛ اما و اگر

درست مانند سفید، خاکستری به خانواده تطبیق پذیری اضافه می شود .اگر دردسر چندانی نمی خواهید اما به همان اندازه راحتی را با رنگ می خواهید، خاکستری در خدمت شماست.آنها ترکیبی عالی از مشکی، طیف های آبی، خاکستری، طیف های قهوه ای، زیتونی، سفید، بژ و قرمز را ایجاد می کنند. اگرچه کفش های خاکستری نمی توانند مانند کفش های سفید به راحتی چشم ها را جلب کنند.

  1. کفشهای آبی و هماهنگی با جین

آبی می تواند رنگ ناراحت کننده ای باشد. با این حال، این یک راه عالی برای اضافه کردن شخصیت به ظاهر است. کفش های کتانی جین، نوبوک یا جیر می توانند بافت و تعریف بیشتری به لباس شما ببخشند. این رنگ با طیف های خاکستری، سفید، زیتونی، بژ، قرمز و غیره به خوبی هماهنگ می شود.

ست شلوار جین با کفش اسپرت

به سراغ رنگ های تیره آبی مانند سرمه ای یا جین بروید.از جفت کردن آنها با مشکی و خود آبی خودداری کنید.

4.سختی های ست کردن کفش اسپرت قرمز

قرمز یک رنگ سخت برای بازی است، چه لباس و چه کفش.این رنگ همه کاره ترین یا راحت ترین رنگ برای کفش نیست، اما همچنان تقاضای زیادی در این بخش دارد.کفش کتانی قرمز ، کفش ورزشی مورد علاقه بسکمک است. این رنگ با چند رنگ انتخاب شده مانند آبی، خرمایی، سفید و بژ مطابقت دارد.می توانید آن را با خاکستری، زیتونی و سرمه ای نیز امتحان کنید.سعی کنید با رنگ قرمز، قهوه ای، زغالی و مشکی از آنها دوری کنید.

کفش های چند رنگ و قانونی شکنی !

امتحان کردن ترکیب رنگ برای یک کفش خاص یک چیز است اما اگر بیش از یک یا چند رنگ در کفش شما وجود داشته باشد چه؟ امروزه اغلب این تغییرات را در کلاسیک و همچنین بخش های معاصر کفش مشاهده می کنیم. توصیه ما این است که مراقب رنگ غالب کفش چند رنگ باشید و شلوار خود را مطابق با آن هماهنگ کنید. پس از آن، می توانید با استراتژیک بودن در انتخاب اکسسوری، رنگ های دیگر کفش را دوباره به لباس خود ببندید.

ست شلوار با کفشهای اسپرت رنگی

فرض کنید چند کفش زینتی قرمز، سفید و آبی دارید که رنگ سفید در آن غالب است. شما می خواهید شلوارهای خنثی و تابستانی را با آن ست کنید، اما پس از آن احتمالاً یک پیراهن آبی و یک کراوات قرمز بپوشید تا با رنگ های دیگر کفش کنار بیاید.یک توصیه دیگر این است که تا جایی که می توانید لباس خود را ساده نگه دارید و اجازه دهید کفش هایتان حرف بزنند.

شلوارهای هماهنگ با رنگ های رایج کفش

ما یک نمای کلی برای هماهنگی کفش و شلوار شما ارائه می دهیم.این بخش به ابتدایی ترین رنگ های کفش اختصاص دارد که مشکی، قهوه ای و قهوه ای مایل به قهوه ای هستند که در زیر مشاهده می کنید:

راهنمای تصویری برای ست کردن کفشهای قهوه ای مشکی با شلوار

همرنگی کفش و شلوار کمتر رایج است. با این حال، همه کفش ها فقط مشکی و قهوه ای نیستند. امروزه مردان رنگ های زیادی برای انتخاب دارند، بنابراین ما تعدادی از رنگ های کفش معاصر را نیز قرار داده ایم.

بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی : از هاکویپان تا ماکسیم

چرا هماهنگ کردن کفش و شلوار سخت است؟

هنگام تحقیق درباره موضوع، اطلاعات متناقض زیادی وجود دارد.برخی از مردم می گویند پوشیدن کفش مشکی با شلوار سرمه ای کاملاً قابل قبول است. دیگران می گویند این کار زشت است. چطوری باید بفهمی حق با کیست؟ یا شاید هر دو درست هستند؟ جستجوی یک پاسخ استاندارد و سرراست و ناتوانی در یافتن آن می تواند گیج کننده و خسته کننده باشد.

این به همان اندازه یک هنر است که یک علم است.حتی اگر به منبعی که ایجاد کرده ایم افتخار می کنیم، اما قبول داریم که به ندرت راه حلی وجود دارد که 100 درصد مواقع کار کند.این به ویژه زمانی صادق است که ما شروع به صحبت در مورد رنگ های نامتعارف مانند کفش های بنفش یا شلوار قرمز می کنیم.برای ما که چپ مغزتر از راست مغز هستیم، این می تواند بسیار مشکل باشد.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که وارد عمل می شوند.کفش های قهوه ای تیره با شلوار خاکستری تیره کاملا منطقی است.آیا زمانی که کفش ها برخلاف چرم جیر هستند، هنوز هم کار می کند؟ در مورد اگر آنها یک لوفرس پنی هستند چطور؟ یا اگر شلوار به جای شیک، غیر رسمی است؟ آیا حتی باید این ترکیب را در تابستان بپوشید؟ برای اینکه سرت بچرخه کافیه

چگونه تشخیص بدهیم که یک کفش و شلوار باهم ست شده اند؟

متدولوژی اول از همه بر روی رنگ تمرکز داشت.ما احساس می کنیم که این مهم ترین عاملی است که باید در نظر گرفته شود و هر چیز دیگری در زیر آن قرار می گیرد.

ما هر رنگ کفشی را که فکر می کردیم در بازار امروز مرتبط است تجزیه و تحلیل کردیم و آن ها را با هر رنگ شلواری که در بازار امروز مرتبط بود ست کردیم.این بخش بزرگی از نحوه رسیدن ما به نتیجه گیری را تشکیل می داد. با این اوصاف، رنگ های خاصی وجود دارد که در ماتریس های بالا به آن ها نپرداخته ایم. مثلاً به شلوار بنفش اشاره نکردیم.به کفش های زرد هم اشاره نکردیم.

این به این دلیل نیست که این آیتم ها وجود ندارند، بلکه به این دلیل است که نادر بودن آنها به ما اجازه می دهد آنها را از این منبع حذف کنیم.

ما احساس می کنیم که اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما کمک می کند تا برای هر چیزی که در اینجا به صراحت به آن اشاره نمی کنیم تصمیمات خوبی بگیرید و مانند همیشه از سوالات شما در بخش نظرات استقبال می کنیم.

نمونه ای از کفشهای رنگی

بعد از رنگ، تمرکز اصلی ما این بود:

رنگ کفش : برخی از رنگ های کفش و شلوار در ماه های سرد بهترین عملکرد را دارند، برخی دیگر در ماه های گرمتر.این امر در تصمیم گیری ما نقش داشت زیرا رنگ های خاصی را برای بخش هایی از سال مفید می کند، اما برای دیگران بی فایده می شود.

جنس کفش: برخی از ترکیب های رنگی با شلوارهای پشمی بهتر کار می کنند، اما مثلاً با شلوارهای چینی نخی به خوبی کار نمی کنند.عکس آن نیز می تواند صادق باشد.برخی از ترکیب ها با کفش های چرمی به جای جیر بهتر به نظر می رسند و بالعکس.وقتی تماس های بله، نه و گاهی خود را انجام دادیم، تمام تلاش خود را کردیم تا این را در فکر داشته باشیم.

طیفهای رنگ قهوه ای : می دانیم که قبلاً به رنگ اشاره کردیم . با این حال، کفش های قهوه ای آنقدر دسته بندی گسترده هستند که ذکر آن ها در اینجا ضروری است حتی کسی که برای اولین بار کفش های قهوه ای را خریداری می کند، متوجه می شود که تقریباً ده هزار رنگ قهوه ای وجود دارد، حتی در دسته های قهوه ای تیره و قهوه ای روشن.

کفش های چند رنگ

یکی از سبک هایی که ما عمداً از ماتریکس خود حذف کردیم، کفش های چند رنگ بود. ما این کار را انجام دادیم زیرا جابه جایی های بالقوه برای ترکیب رنگ ها از نظر تئوری بی سرانجام است.این اغلب در دنیای کفش های کتانی اتفاق می افتد، اما می توانید کفش هایی با بیش از یک رنگ را در کفش های مجلسی نیز پیدا کنید.کفش های زین و تماشاگران به فکر می رسد.توصیه ما این است که شلوار خود را با توجه به رنگ غالب کفش چند رنگ هماهنگ کنید.پس از آن، می توانید با استراتژیک بودن در انتخاب اکسسوری، رنگ های دیگر کفش را دوباره به لباس خود ببندید.

فرض کنید چند کفش زینتی قرمز، سفید و آبی دارید، جایی که رنگ سفید رنگ غالب است.شما می خواهید یک شلوار خنثی و تابستانی برای ست کردن با اینها داشته باشید، اما پس از آن احتمالاً یک پیراهن آبی و یک کراوات قرمز بپوشید تا با رنگ های دیگر کفش کنار بیاید.

کفش ها و انتخاب ها و دیدگاه های مردم چیزهای زیادی دارد.ما سعی کرده ایم رنگ های اصلی و برجسته را در هر دو دسته چه رسمی و چه کژوال پوشش دهیم. اگر هنوز رنگ خاصی در فکر دارید و می خواهید از ترکیب آن مطلع شوید، می توانید در یک جلسه تک به تک با کارشناسان مد ما که مشتاق کمک به شما هستند همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با سبک و مد، درپیج اینستاگرام ما مشترک شوید، ما را در اینستاگرام دنبال کنید .امیدواریم برای شما یک مرجع مفید باشد و تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

با ما و دیگر خوانندگان بگویید ترجیح می دهید چه شلواری را با چه کفشی ست کنید.

بیشتر بخوانید : چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟

منبع: لوکس تهران
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2363

به "چگونه کفش و شلوار مردانه را باهم ست یا هماهنگ کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کفش و شلوار مردانه را باهم ست یا هماهنگ کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید