پاس قوامی انصراف داد، ملکی: مسائل اقتصادی باعث انصراف تیم پاس شد

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، در حالی که تنها چهار روز به شروع فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور باقی مانده و قرار است از پنجشنبه هفته جاری تیم های حاضر در گروه یک برای برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی راهی قرنطینه شوند، پاس ناجا به دلیل مسائل اقتصادی از حضور در این مسابقات انصراف داد.

پاس قوامی انصراف داد، ملکی: مسائل اقتصادی باعث انصراف تیم پاس شد

پاس ها در طول چند سال اخیر همیشه یکی از مدعی اصلی کسب رسیدن به سکوی قهرمانی بودند و بعد از دو عنوان سومی، سال گذشته نایب قهرمان شدند. این تیم با وجود کادر فنی مجرب پایگاه مناسبی برای تکواندوکاران سرباز بود که متأسفانه دیگر در لیگ حضور ندارد. عرفان حیدری، یاشار عطارودی، محمد خانلو، عرفان شالی، نیما مهر علی، رامین حسین قلی و… از جمله جوانان با آتیه ای هستند که از فردا باید به دنبال تیم جدید باشند و بعضی از آنها نیز به دلیل سرباز بودن، باید نظاره لیگ از داخل پادگان باشند.

حمید ملکی سرپرست تیم تکواندو پاس ضمن تائید خبر انصراف این تیم از حضور در لیگ برتر تکواندو به خبرنگاران گفت: با ارسال نامه رسمی به فدراسیون خواهان برای ماندن و تداوم حضور در لیگ شدیم، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ نیز با درخواست ما موافقت کردند، ولی متأسفانه شرایط به نحوی پیش نرفت که بتوانیم همانند سالهای قبل در مسابقات لیگ برتر حضور داشته باشیم.

سرپرست تیم تکواندو پاس قوامین ادامه داد: تربیت بدنی ناجا هر سال بخش کوچکی از هزینه ها را تأمین می کرد و سایر هزینه ها به یاری دوستان از بخش خصوصی جذب می شد، ولی متأسفانه برای فصل جدید این یاری ها را نداشتیم و هر جه کوشش کردیم به نتیجه نرسید تا در نهایت مجبور به اتخاذ این تصمیم سخت شویم.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: شرایط فصل جاری لیگ به دلیل شیوع کرونا، هزینه ها را به دلایل مختلف از جمله قرنطینه و تست کرونا بالا برد. ناراحتی من برای تکواندوکارانی است که قرار بود در ترکیب تیم ما و برای حضور در ترکیب تیم ملی توانایی خود را به نمایش بگذارند. 20 جوان با آتیه شش ماه است در حال تمرین زیر نظر کادر فنی هستند و تعیین نیست که شرایط آنها چه می گردد؟ ما شش تکواندوکار سرباز داشتیم که سه نفر آنها تکواندوکار اصلی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا بودند و امیدوارم این کناره گیری تیم پاس به آینده این جوانان لطمه وارد نکند.

ملکی در انتها گفت: به همراه چند نفر از دلسوزان تیم، خیلی کوشش کردیم که شرایط تداوم حضور در لیگ را فراهم کنیم، ولی متأسفانه مجموع شرایط باعث نتیجه نگرفتن این زحمات و اعلام انصراف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1466

به "پاس قوامی انصراف داد، ملکی: مسائل اقتصادی باعث انصراف تیم پاس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاس قوامی انصراف داد، ملکی: مسائل اقتصادی باعث انصراف تیم پاس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید