هدفم کسب مدال در المپیک است

به گزارش مجله کارنیکان، مهلا مؤمن زاده در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: تکواندو را از 6 سالگی آغاز کردم و در 11 سالگی وارد تیم ملی در رده نونهالان شدم.

هدفم کسب مدال در المپیک است

عضو تیم ملی تکواندو ادامه داد: در این رده سنی 2 طلا دنیا، یک طلا آسیا و یک طلا تورنمنت را به دست آوردم؛ در رده نوجوانان نیز یک نقره آسیا کسب کردم.

وی اضافه نمود: در رده بزرگسالان نقره دنیای را کسب کردم و در مسابقات جام فجر نقره به دست آوردم.

مؤمن زاده در مورد آسیب دیدگی خود گفت: 5 ماه قبل رباط صلیبی زانو ام پاره شد و اکنون کوشش خود را می کنم تا هر چه سریع تر به مسابقات برگردم.

این بازیکن اهل خراسان شمالی توضیح داد: تکواندو خراسان شمالی مقداری ضعیف است؛ برای پیشرفتش باید مربی های خوب به استان بیایند.

وی برگزاری تمرینات مشترک با سایر استان ها را دیگر راه رشد تکواندو خراسان شمالی دانست و اضافه نمود: باید از تجربه مربیان سایر استان ها استفاده کنیم.

مؤمن زاده در مورد انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو نیز بیان نمود: از آنجایی که این فرد خود بازیکن بودند، شرایط را بهتر درک خواهد نمود و امیدواریم با استفاده از تجربیات ایشان پیروز شویم.

عضو تیم ملی تکواندو هدف خود را حضور در المپیک مطرح نمود و گفت: سعی ام کسب سهمیه المپیک 2024 است تا بتوانم مدال خوش رنگی در آنجا به دست آورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2172

به "هدفم کسب مدال در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم کسب مدال در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید