امید زیادی به کسب سکو در آسیا داریم

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 22 تا 25 اسفندماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد و ملی پوشان ایران در حال حاضر در جزیره کیش تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می نمایند.

امید زیادی به کسب سکو در آسیا داریم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سرمربی تیم های زیر 19 سال والیبال ساحلی ایران درباره شرایط سومین و آخرین اردوی آماده سازی که از دهم اسفند ماه به میزبانی جزیره کیش شروع شده است، گفت: شرایط اردو بسیار خوب است و تمرینات مناسبی در شرایط آب و هوایی مشابه تایلند و پوکت میزبان مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می کنیم.

مازیار هوشمند با یادآوری شرایط خاص کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در اردوی کیش بیشتر تمرکز بر روی تمرینات توپی است و به دلیل این که سالن های بدنسازی جزیره فعالیت ندارند، تمرینات بدنسازی نیز تمرینات خاص روی ماسه است.

وی درباره حریفان ایران در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا، گفت: تیم های تایلند، اندونزی، چین و قزاقستان از جمله حریفان اصلی ایران در این رقابت ها هستند، اما ملی پوشان ایران نیز چندین سال با یکدیگر تمرین و بازی کردند و به شرایطی رسیده اند که امید زیادی برای کسب سکو در آسیا داریم.

سرمربی تیم های زیر 19 سال ساحلی ایران توضیح داد: ابوالحسن خاکی زاده، امید حسنی قراحسنلو، امیر مالمیر و آرمین کمی بازیکنان شرکت کننده ایران در این مسابقات هستند که در چند سال گذشته در برنامه پشتوانه سازی ساحلی، سرمایه گذاری زیادی روی آن ها شده است.

وی درباره احتمال لغو مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: برای حضور شایسته در این رقابت ها، سه مرحله اردوی آماده سازی برگزار کردیم که مراحل اول و دوم در بوشهر و اهواز بود و هم اکنون نیز مرحله سوم در کیش برگزار می گردد. 18 اسفند ماه راهی تایلند می شویم و تا کنون کنفدراسیون والیبال آسیا درباره لغو این مسابقات نامه ای به فدراسیون والیبال ایران نداده است.

هوشمند در سرانجام از فدراسیون والیبال به دلیل ایجاد شرایط مناسب تمرینی و اعزام تشکر کرد و گفت: امیدوارم عملکرد نمایندگان زیر 19 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به گونه ای باشد که سال 98 با خاطره خوشی برای والیبال ساحلی ایران به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 744

به "امید زیادی به کسب سکو در آسیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید زیادی به کسب سکو در آسیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید