پاسخ غافلگیرکننده مدیرعامل اپل به ایمیل 2 مشتری

به گزارش مجله کارنیکان، زومیت نوشت: پس از اینکه دو مرد در ایمیل به تیم کوک از تجربه نجات جان شان به وسیله اپل واچ گفتند، مدیرعامل اپل شخصاً به آن ها پاسخ داد.

پاسخ غافلگیرکننده مدیرعامل اپل به ایمیل 2 مشتری

اپل واچ ثابت نموده که برای بسیاری از کاربرانش، چیزی فراتر از یک پوشیدنی هوشمند است؛ در حقیقت، قابلیت های نظارت بر سلامت این ساعت مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف رانندگی و پایش سلامت قلب، بارها به تشخیص بیماری های جدی و حتی نجات جان افراد منجر شده است.

بااین حال، وقتی دو کاربر اپل واچ درباره اینکه چگونه ساعت هوشمند اپل جان آن ها را نجات داده است به تیم کوک ایمیل زدند و از او قدردانی کردند، هرگز انتظار نداشتند که مدیرعامل باارزش ترین شرکت دنیا شخصاً به آن ها پاسخ بدهد.

به گزارش Kake، اپل واچ به مایکل گالگوس ساکن شهر ویچیتا در استان کانزاس، خبر داد که ضربان قلبش هنگام خواب به طرز خطرناکی کاهش یافته است. به لطف ویژگی Family Sharing، این اعلان با پسرش نیک نیز به اشتراک گذاشته شد؛ نیک سپس پدرش را با عجله به اورژانس رساند و در آنجا تشخیص داده شد که مایکل به ضربان ساز احتیاج دارد.

مایکل گفت: آن ها گفتند که من خیلی خوش شانس بودم، اینکه پسرم این ساعت را برایم خرید انتخاب خوبی بود؛ چرا که هرگز متوجه [بیماری] نمی شدم و خیلی دیر می شد. پزشکان به مایکل گفته بودند که او بدون مداخله فوری پزشکی جانش را از دست می داد.

نیک سپس برای ابراز قدردانی، به تیم کوک، مدیرعامل شرکت سازنده گوشی آیفون و لپ تاپ مک بوک، ایمیل زد و تیم در کمال ناباوری در عرض کم تر از 2 ساعت به او پاسخ داد: خوشحالم که پدرتان درمان مورد احتیاج را دریافت کرد. خیلی ممنون که داستان او را با ما به اشتراک گذاشتید.

در اتفاقی مشابه، کریستوفر اوکلی، استاد دانشگاه کارولینای شمالی، معتقد است که اپل واچ جانش را پس از یک حمله قلبی جزئی نجات داده است.

در شب حادثه، ساعت هوشمند اوکلی ضربان قلب او را بین 121 تا 151 ضربه دردقیقه نشان می داد؛ با اینکه وقتی کریستوفر به پزشک مراجعه کرد ضربان قلبش تثبیت شده بود؛ اما داده های ثبت شده اپل واچ ریتم غیر طبیعی قلب را نشان می دادند.

این شواهد برای پزشکان کافی بود تا یک عمل جراحی بای پس دوگانه اورژانسی را روی کریستوفر 61 ساله انجام دهند. اوکلی 2 سال پس از این حادثه در ایمیلی به تیم کوک، درباره چگونگی نجات جانش به وسیله اپل واچ گفت: من واقعاً از تمام کاری که شما برای ساخت محصولی که هم زمان را به شما می گوید و هم جانتان را نجات می دهد، انجام داده اید، قدردانی می کنم.

این بار نیز تیم به سرعت پاسخ داد: ممنون که داستان تان را با ما به اشتراک گذاشتید، خیلی خوشحالم که درمان لازم را دریافت کردید.

ماجراهایی از این جنس، بیش از هر چیز یادآور مزایای فناوری های پوشیدنی در حوزه بااهمیتی مثل سلامت هستند؛ توانایی نظارت مداوم روی علائم حیاتی مانند ضربان قلب می تواند با تشخیص زودهنگام نشانه های غیرعادی، به تشخیص بیماری و گاهی درست مثل مایکل و کریستوفر، به نجات جان افراد منجر گردد.

  • اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی/برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده/عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 دی 1402 بروزرسانی: 9 دی 1402 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2393

به "پاسخ غافلگیرکننده مدیرعامل اپل به ایمیل 2 مشتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ غافلگیرکننده مدیرعامل اپل به ایمیل 2 مشتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید