معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته های پلی استیشن 4

به گزارش مجله کارنیکان، سونی آخرین عضو مجموعه دسته های خاص خود را برای کنسول بازی پلی استیشن 4 معرفی کرد.

معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته های پلی استیشن 4

به گزارش خبرنگار ، شرکت سونی با افزودن دسته Rose Gold به مجموعه چهار عددی دسته های خاص DualShock 4 کنسول بازی PS4، تمام اعضای آن را کامل کرد. کنترلر های خاص سونی با ظاهری جذاب تا پاییز امسال به مشتریان عرضه می شوند.

راز های موجود در کنسول پلی استیشن 4

سونی چهارمین و آخرین عضو کنترلر های خود را با رنگ هایی خاص طراحی نموده است که می تواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر کاربر کنسول بازی PlayStation 4 دسته مدل Rose Gold را نپسندد، می تواند از میان سه مدل دیگر با نام های Electric Purple، Red Camouflage و Titanium Blue یکی را انتخاب و خریداری کند.

کنترلرهای خاص DualShock 4 ، دسته هایی جذاب برای عاشقان بازی ویدئویی

کنترلر های مختلف شرکت سونی از لحاظ کارایی و ویژگی های عملکردی، باهم تفاوتی نداشته و تنها دارای رنگ های متنوعی هستند. تمامی این دسته ها همانند کنترلر های معمولی DualShock 4 به صورت بی سیم با دستگاه هماهنگ می شوند و با توجه به برد خوب آن ها کاربران به سادگی می توانند موقعیت خود را در هنگام بازی تغییر دهند.

کنسول بازی پلی استیشن 4 با فروش بیش از 100 دستگاه از سال عرضه تا کنون پرفروش ترین کنسول بازی در دنیا است و محبوبیت بسیار زیادی بین گیمر ها در سنین مختلف دارد. مطمئنا هرگونه بازی و دستگاه جانبی که برای PS4 معرفی گردد، مورد استقبال قرار می گیرد. طبق خبر های منتشر شده احتمالا تا انتها سال 2019 میلادی پلی استیشن 5 توسط سونی معرفی می گردد، ولی با این حال این شرکت ژاپنی تا آخرین روز ها به دنبال بهره برداری از محبوبیت شگفت انگیز این دستگاه است.

علاقمندان به دسته های خاص و جذاب DualShock 4 می توانند هر کدام از آن ها را با قیمت 64.99 دلار خریداری نمایند. قرار است هم زمان با عرضه این دسته ها هدست های جدید شرکت سونی نیز به قیمت 99.99 دلار به مشتریان عرضه شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 227

به "معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته های پلی استیشن 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آخرین عضو مجموعه خاص دسته های پلی استیشن 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید