قسمت نو رویداد State of Play پلی استیشن برای این هفته برنامه ریزی شد

به گزارش مجله کارنیکان، به تازگی شرکت تفریح های تعاملی سونی بیان نموده است که در 27 اکتبر رویداد جدیدی را از سری رویدادهای State of Play برگزار خواهد نمود.

قسمت نو رویداد State of Play پلی استیشن برای این هفته برنامه ریزی شد

در حالی که مدت زیادی از رویداد بزرگ قبلی سونی سپری نشده است، آن ها قسمت نوی از رویداد کوچک تر State of Play را معرفی نموده اند. جالب است که سونی در امسال تقریباً هر دو ماه رویداد کوچک یا بزرگی را برگزار نموده است. برخلاف رویداد بزرگ قبلی که بیش از 40 دقیقه طول کشید و بازی های مهمی از استودیوهای داخلی پلی استیشن هم در آن نمایش داده شد و شاهد سورپرایزهایی هم بودیم، رویداد نو معرفی شده یک State of Play عادی خواهد بود و فقط 20 دقیقه طول خواهد کشید.

همانند رویدادهای قبلی، این رویداد State of Play هم به وسیله یوتیوب (با زبان انگلیسی و ژاپنی) و البته توییچ قابل مشاهده خواهد بود. این رویداد در ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه ی همین هفته برگزار خواهد شد. سونی تا حدی اعلام نموده است که چه انتظارهایی را می توانیم از این رویداد داشته باشیم.

طبق گفته سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن، این رویداد 20 دقیقه ای بر معرفی و تریلرهای نوی از بازی های استودیوهای شخص ثالث که قرار است برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شوند، تمرکز خواهد نمود. علاوه بر تریلرهای نو از بازی هایی که در گذشته معرفی شده اند، سونی بیان نموده که چند معرفی نو هم در این رویداد انجام خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد نمایش یا معرفی تعدادی از بازی های مستقل هم باشیم.

همان طور که سونی اعلام نموده است، موضوع این رویداد بر نمایش بازی های استودیوهای شخص ثالت است و شاهد تریلرهای زیادی از استودیوهای داخلی پلی استیشن نخواهیم بود. البته، برخلاف برخی از مجموعه رویدادهای قبلی State of Play، سونی در بلاگ خود به صورت مستقیم و واضح اشاره ننموده که اصلاً هیچکدام از بازی های استودیوهای داخلی پلی استیشن حضور نخواهند داشت اما منطقی است که انتظار خاصی در این زمینه نداشته باشیم.

با این حال، نکته جالب دیگری درباره این رویداد وجود دارد. برخلاف بسیاری از رویدادهای قبلی سونی که در بامداد آدینه برگزار می شدند، این رویداد یک روز زودتر و در بامداد پنجشنبه پخش خواهد شد. علت این اتفاق این است که یک روز بعد از زمان این رویداد یعنی در تاریخ 28 اکتبر گزارش سه ماهه اقتصادی سونی منتشر خواهد شد. معمولاً شرکت ها علاقه دارند که قبل از اعلام گزارش اقتصادی خود اخبار هیجان انگیزی را منتشر نمایند تا نظر سرمایه گذاران و سهام داران را جلب نمایند. نکته مهم دیگر این است که علاوه بر گزارش اقتصادی سونی، به تاریخ اعلام گزارش اقتصادی سه ماهه اخیر شرکت های کپکام و اسکوئر انیکس هم نزدیک هستیم و به همین دلیل متحمل است که آن ها هم در رویداد State of Play نو سونی نمایش هایی را در نظر گرفته باشند.

با این حال، با توجه به چیزی که سونی در بلاگ خود نوشته است، ترجیح می دهیم که در حال حاضر انتظارات خود را معقول نگه داریم. به هر حال State of Play همواره مکانی بوده که سونی نمایش های کوچک تر خود را به وسیله آن برگزار نموده است.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1950

به "قسمت نو رویداد State of Play پلی استیشن برای این هفته برنامه ریزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت نو رویداد State of Play پلی استیشن برای این هفته برنامه ریزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید