مردم همچنان توصیه های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند

به گزارش مجله کارنیکان، مولوی عبدالصمد کریم زایی از مردم جنوب سیستان و بلوچستان خواست همچنان توصیه های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند و پروتکل های اعلام شده و زدن ماسک را رعایت نمایند.

مردم همچنان توصیه های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند

به گزارش از ،مولوی عبدالصمد کریم زایی امام آدینه اهل سنت ایرانشهر اظهارداشت: کرونا همچنان جان می گیرد و متاسفانه برخی ها هنوز این ویروس کشنده را جدی نگرفته اند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در شرایط هشدار در عرصه ویروس کرونا قرار گرفته است اضافه کرد: در این شرایط سخت، ویروس کرونا و شیوع گسترده آن در سطح منطقه به همگان توصیه می گردد که به حفظ سلامت خود، خانواده ها و جامعه توجه و تمامی دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را مراعات نمایند.

امام آدینه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد: مردم در راستای مقابله با کرونا ضروری است از سفر، دید و بازدیدهای غیرضرور و برگزاری مراسمات عزا و عروسی حتما خودداری، در محیط عمومی از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ با اضافه کرده شدن 841 مورد نو ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان طی 24 ساعت گذشته، تعداد مبتلایان این ویروس در استان به 52 هزار و 416 نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی شهری اظهارداشت: با فوت 10 مورد نو تعداد فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان به یکهزار و 544 نفر رسید.

وی اعلام کرد: 523 بیمار حاد تنفسی و 280 مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1863

به "مردم همچنان توصیه های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم همچنان توصیه های بهداشتی کرونا را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید