سرنوشت بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر

به گزارش مجله کارنیکان، اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر که از تهران راهی نوشهر بود در جاده چالوس بر اثر سقوط بهمن به دره واژگون شد. در این سانحه یکی از بازیکنان جان باخت.

سرنوشت بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران، سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز درباره این حادثه گفت: این اتوبوس ساعت 4 بعد از ظهر جمعه از تهران حرکت کرده بود یعنی حدود یک ساعت قبل از اینکه ما جاده را به علت احتمال ریزش بهمن مسدود کنیم. اما ساعت 2 بامداد شنبه 23 اسفند به علت ریزش بهمن در پیچ سرهنگ جاده کرج - چالوس دچار این حادثه مرگبار شدند.

اتوبوس حامل 20 سرنشین از اعضای تیم فوتسال پسران شهرداری نوشهر بود پس از اعلام این حادثه خیلی سریع با تلاش عوامل حاضر در صحنه عملیات نجات آغاز شد. همچنین برای جلوگیری از ترافیک در جهت اقدام های لازم انجام شد.

مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نیز گفت: در این حادثه 19 نفر مصدوم شدند و علی ناصریان، بازیکن زیر 23 سال تیم شهرداری نوشهر درگذشت. با اعلام حادثه بلافاصله هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان البرز به محل اعزام شد و مصدومان به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند. حدود شش، هفت نفر از اعضای این تیم به اتاق عمل منتقل شدند تا به شرایط آنها رسیدگی شود. یکی از آنها میثم حسینی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس است که عمل جراحی وی با موفقیت انجام شد. محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استان البرز نیز با بیان اینکه حال تمامی مصدومین خوب است، شرح داد: برخی سرپایی درمان و بزودی از بیمارستان مرخص می شوند. دیگر افراد حادثه دیده نیز در کرج اسکان داده شدند و بعد از بهبودی مصدومین این افراد به نوشهر اعزام می شوند. در این حادثه محسن بنگر سرمربی تیم شهرداری نوشهر همراه تیمش نبود و قرار بود دو روز دیرتر به نوشهر برشود تیم او برای انجام بازی محبت آمیز با سایپا و بادران راهی تهران شده بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1623

به "سرنوشت بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت بازیکنان تیم فوتسال شهرداری نوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید