پروتکل های بهداشتی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

به گزارش مجله کارنیکان، کنفدراسیون فوتبال آسیا پروتکل های بهداشتی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی قطر را بیان کرد.

پروتکل های بهداشتی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا پروتکل های بهداشتی برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2002 به میزبانی قطر را اعلام نمود که تمام 16 تیم حاضر در این رقابت ها باید آن را رعایت نمایند.

قرار شد ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 24 شهریور به میزبانی قطر شروع گردد. این رقابت ها به دلیل کرونا به صورت متمرکز و تک بازی برگزار می گردد.

-پروتکل های بهداشتی AFC برای سفر به قطر برای 16 تیم حاضر در این رقابت ها به توضیح زیر است:

* وزرات بهداشت هر کشور باید 24 ساعت قبل از پرواز نتیجه تست کرونای منفی تمام اعضای کاروان تیم ها اعم از بازیکنان، کادرفنی و اعضای باشگاه ها را به AFC ارسال کند.

* بعد از 24 ساعت از ورود تمام کاروان ها به قطر از سوی کمیته پزشکی AFC تمام اعضای کاروان ها دومین تست کرونا را باید بدهند تا سلامتی شان به صورت کامل تایید گردد.

عبدالخالق مسعود، نائب رئیس کمیته اجرایی مسابقات درباره نحو رفت و آمد تیم ها در مرحله گروهی در قطر، گفت: در زمان برگزاری بازی ها تیم ها درر قرنطینه نیستند، اما اگر فردی در کاروان تست کرونایش مثبت باشد، طبق قوانین کشور قطر نسبت به کرونایی ها با آن ها تعامل می گردد.

وی اضافه کرد: پروتکل های بهداشتی پیش از شروع هر مسابقه به تیم ها ابلاغ می گردد و زمان سفر و رسیدن آن ها به مکان های تست معین می گردد.

در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو 4 نماینده ایران هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1044

به "پروتکل های بهداشتی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های بهداشتی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید