روباتها از دانشجویان تست کرونا می گیرند

به گزارش مجله کارنیکان، دانشگاهبوستون اعلام نمود که برای جلوگیری از شیوع کووید-19 در دانشگاه، سلاحی با فناوری بالا را به کار گرفته است.

روباتها از دانشجویان تست کرونا می گیرند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دانشگاه بوستون که چهارمین دانشگاه عظیم خصوصی آمریکا است، در مبارزه با شیوع کروناویروس در محیط دانشگاه، روبات ها را به خدمت گرفته است.

هشت روبات در حال حاضر در حال دریافت شش هزار تست کرونا در روز در آزمایشگاهی هستند که توسط محققان دانشگاه بوستون ساخته شده و اداره می گردد.

نتیجه آزمایش ها نیز روز بعد معین می گردد.برایان گاریتی(Brian Garrity) از دانشجویان تازه وارد این دانشگاه گفت: اینکه 24 ساعت پس از آزمایش نتیجه تست ما منفی گردد، ما را قادر می سازد درس خود و آموزش را ادامه دهیم و این بسیار خوب است.

هم اکنون دانشگاه های دیگر در آمریکا نیز با استفاده از روبات ها از دانشجویان تست کرونا می گیرند تا ایمنی آن ها را حفظ نمایند.

دانشگاه تگزاس در آستین از سه روبات استفاده می نماید و روزانه صدها تست را به صورت رایگان از دانشجویان دریافت می نماید.

شرکت Nephron نیز به دانشگاه کارولینای جنوبی یک روبات اهدا کرد تا به این دانشگاه یاری کند که از دانشجویان آزمایش های بزاق برای تشخیص کووید-19 گرفته گردد.

دانشگاه مریلند نیز از ماه آوریل از روبات ها استفاده می نماید تا نه تنها از دانشگاهیان بلکه از مردم ایالت نیز تست ابتلا به کووید-19 بگیرد.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1104

به "روباتها از دانشجویان تست کرونا می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتها از دانشجویان تست کرونا می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید