راه اندازی مراکز جدید خبرنگاران در استان ها؛ حمایت از کسب وکارهای محلی

به گزارش مجله کارنیکان، انبارها و مراکز پردازش جدید خبرنگاران در 8 استان کشور با هدف افزایش سرعت پردازش سفارش ها و کاهش هزینه های تأمین و ارسال کالاها بهره برداری و راه اندازی شدند.

راه اندازی مراکز جدید خبرنگاران در استان ها؛ حمایت از کسب وکارهای محلی

این انبارها و مراکز پردازش علاوه بر 4 مرکز تهران در 8 استان دیگر از شمال غرب تا جنوب کشور؛ در شهرهای تبریز، اصفهان، همدان، کرج، مشهد، شیراز، کرمان، اهواز عملیاتی شدند تا 40 هزار کسب وکارها از سراسر کشور بتوانند محصولات خود را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به مراکز پردازش خبرنگاران ارسال نمایند و کسب وکارهای محلی امکان استفاده از سرویس ها و خدمات خبرنگاران را در استان محل سکونت یا استان نزدیک خود داشته باشند.

همچنین فراوری و انتشار محتوا برای کسب وکارهای آفلاین ، بازاریابی آنلاین برای فروشگاه ها، انبارداری، بسته بندی، خدمات پرداخت و ارسال کالاها به مشتریان سراسر کشور بخشی از سرویس هایی است که توسط خبرنگاران در اختیار بیش از 40 هزار کسب وکار ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر کسب وکارها و اصناف مختلف با استفاده از فناوری و امکانات پشتیبانی خبرنگاران، کالاهای خود را به صورت آنلاین به مشتریانی از سراسر ایران عرضه می نمایند و از بازار 20 میلیون نفری بازدیدنمایندگان ماهانه خبرنگاران که مشتریان بالقوه این کسب وکارها هستند بهره می برند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 851

به "راه اندازی مراکز جدید خبرنگاران در استان ها؛ حمایت از کسب وکارهای محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مراکز جدید خبرنگاران در استان ها؛ حمایت از کسب وکارهای محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید