رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب شد

به گزارش مجله کارنیکان، تهران (پانا) - معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی احسان شریفی پور را به مدت 4 سال به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب کرد.

رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب شد

به گزارش وبدا، متن این حکم به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر احسان شریفی پور

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهیدبهشتی

سلام علیکم؛

پیرو ابلاغ شماره 700/500 مورخ 1/12/1400 و به استناد اساسنامه مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و با عنایت به موافقت هیات امنای محترم آن مرکز به مدت 4 سال به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب می شد. شایسته است با هماهنگی کامل با این معاونت در راستای دستیابی به اهداف آن مرکز و توسعه پژوهش در آموزش علوم پزشکی که در جهت پاسخگویی به نیازهای این حوزه و حل مسائل نظام آموزش عالی سلامت کوشش فرمایند.

به گزارش وبدا، در بخشی از متن این حکم آمده است: پیرو ابلاغ شماره 700/500 مورخ 1/12/1400 و به استناد اساسنامه مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و با عنایت به موافقت هیات امنای محترم آن مرکز به مدت 4 سال به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب می شد. شایسته است با هماهنگی کامل با این معاونت در راستای دستیابی به اهداف آن مرکز و توسعه پژوهش در آموزش علوم پزشکی که در جهت پاسخگویی به نیازهای این حوزه و حل مسائل نظام آموزش عالی سلامت کوشش فرمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2121

به "رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید