خبرنگاران هلال احمر اردبیل بیش از هفت هزار بسته بهداشتی و حمایتی توزیع کرد

به گزارش مجله کارنیکان، اردبیل - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هفت هزار بسته بهداشتی و حمایتی در این استان بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شد.

خبرنگاران هلال احمر اردبیل بیش از هفت هزار بسته بهداشتی و حمایتی توزیع کرد

رامین معبودی روز شنبه اضافه نمود: این اقلام جهت کاهش آسیب های ویروس کرونا، جلوگیری از شیوع این ویروس و با هدف حمایت از سلامت انسان ها و اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد بسته های بهداشتی و حمایتی شامل 6 هزار و 866 بسته بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 395 میلیون ریال و 138 بسته حمایتی به ارزش 143 میلیون ریال بوده ، توضیح داد: این بسته ها به وسیله خیرین و با مشارکت 8 تشکل مردم نهاد و سه بنگاه مالی تهیه و توزیع شده است.

معبودی با اشاره به اینکه 19 هزار و 665 بطری مایع ضدعفونی نماینده نیز بین مردم توزیع شده، گفت: از این تعداد 15 هزار و 885 بطری مایع ضدعفونی نماینده و سه هزار و 780 لیتر هم ماده شوینده بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه نمود: 10 هزار و 528 عدد ماسک، چهار هزار و 90 جفت دستکش و 120 بطری ژل ضدعفونی نماینده اهدایی خیرین و داوطلبان این جمعیت در محلات محروم، مناطق کم برخوردار و روستایی در استان توزیع شده است.

معبودی ادامه داد: اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور 451 نفر روز نیروی انسانی و با بکارگیری 71 دستگاه روز خودرو امدادی انجام شد.

او اظهار کرد: عوامل این جمعیت گندزدایی 53 خیابان، 957 باب مغازه، 7 مسجد و سه هزار و 129 دستگاه خودرو را انجام و 18 هزار و 10 نفر نیز بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه هزار و 638 نفر از داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر و پرسنل در خصوص روش های پیشگیری از ویروس کرونا آموزش دیده اند، ادامه داد: آموزش سه هزار و 552 خانوار شامل 12 هزار و 566 نفر نیز با همکاری شبکه بهداشت به وسیله تلفن، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا شده است.

معبودی گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا 26 هزار و 605 عدد بروشور آموزشی توزیع و 304 مورد اینفوگرافیک آموزشی در این خصوص را در شبکه های اجتماعی جمعیت هلال احمر استان و کانال های مجازی استان برای مطلع سازی مردم انتشار داده است.

او از مردم خواست با پیوستن به طرح ملی دست یار جمعیت هلال احمر یاری های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد همه بانک ها به نام جمعیت هلال احمر واریز یا با شماره گیری کد #112* به وسیله تلفن همراه در این کار خیر مشارکت نمایند.

معبودی تشریح کرد: هموطنان یاری های غیرنقدی خود با اولویت تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی مانند ماسک، ژل ضدعفونی نماینده، دستکش یکبار مصرف، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و مواردی از این دست می توانند به جمعیت هلال احمر اهدا نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران هلال احمر اردبیل بیش از هفت هزار بسته بهداشتی و حمایتی توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر اردبیل بیش از هفت هزار بسته بهداشتی و حمایتی توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید