جزئیات نو از تصادف قطار با وانت در ایستگاه ورامین

به گزارش مجله کارنیکان، صبح امروز یک دستگاه وانت در هنگام عبور از گذرگاه هم سطح ریلی با قطار تصاوف کرد که راننده این وانت در دم جان باخت.

جزئیات نو از تصادف قطار با وانت در ایستگاه ورامین

به گزارش مهر، صبح امروز شنبه 9 بهمن یک دستگاه وانت در ایستگاه ورامین با قطار تصادف کرد که به کشته شدن راننده وانت منجر شد.

یک منبع مطلع درباره جزئیات این سانحه گفت: گذرگاه گل تپه واقع در حد فاصل ایستگاه ورامین و بهرام در ساعت تعویض شیفت مأموران راه آهن، به علت اینکه مأمورانی که تازه سر کار آمده بودند، فراموش کردند تا تیرک گذرگاه هم سطح را در حالت افقی قرار دهند، راننده وانت به تصور اینکه گذرگاه باز است، اقدام به عبور از روی رل می نماید.

وی اضافه کرد: بلافاصله ریل باس به محل سانحه می رسد و ضمن وارد آمدن خسارت جدی به ریل باس، راننده پیکان بار نیز در دم جان خود را از دست می دهد؛ دو نفر هم دچار مصدومیت شدید شده اند.

این منبع مطلع در صنعت ریلی اضافه کرد: به نظر می رسد با توجه به پایین نیاوردن تیرک گذرگاه، مقصر اصلی راه آهن باشد.

وی اعلام کرد: در روز های اخیر سوانح ریلی راه آهن منطقه تهران به شدت افزایش یافته است. آتش سوری 2 دستگاه ریل باس و یک دستگاه ترنست، دو مرحله خروج قطار از ریل در ایستگاه بهرام و قطع پا های یکی از مأموران راه آهن از حوادث جدی یک ماه اخیر در راه آهن تهران بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2074

به "جزئیات نو از تصادف قطار با وانت در ایستگاه ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نو از تصادف قطار با وانت در ایستگاه ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید