تمام خواسته های اسکوچیچ برآورده شد ، باقری مدیریت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت

به گزارش مجله کارنیکان، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان می گوید این فدراسیون تمام خواسته های سرمربی تیم ملی را برآورده نموده است.

تمام خواسته های اسکوچیچ برآورده شد ، باقری مدیریت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: بر حسب وظیفه در جمع ملی پوشان حاضر شدیم. از تمام ظرفیت های موجود استفاده کردیم و تمام خواسته های سرمربی تیم ملی برآورده شده است. ان شاءالله فردا تیم به کیش می رود و اردوی چند روزه ای در کیش خواهیم داشت و بعد از آن به منامه خواهیم رفت و چهار بازی حساس و سرنوشت ساز را در یک پیچ تاریخی برگزار می کنیم.

او ادامه داد: با توجه به انگیزه و باوری که در بچه ها دیدم، امیدوارم به لطف خدا دست پر برگردند و دل 80 میلیون ایرانی را شاد نمایند و همه 80 میلیون ایرانی یک قلب و روح شوند.

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: ما در یک برهه سرنوشت ساز قرار داریم و امیدوارم تیم ملی ایران بتواند با دست پر از این مسابقات بیرون بیاید. مسابقاتی که واقعاً به فوتبال ملی ایران ظلم شد و به نوعی ظالمانه میزبانی را از ما گرفتند و به بحرین دادند.

عزیزی خادم یادآور شد: مراسم معارفه آقای خورشیدی، سرپرست محترم تیم ملی و کریم باقری که از مفاخر و سرمایه های فوتبال کشورمان است، انجام شد . از باقری هم به عنوان دستیار فنی استفاده خواهیم کرد و هم مدیریت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. باقری از نظر اخلاقی و حرفه ای باتجربه است و مدیر مورد اعتماد ماست. فضای همدلی در تیم ملی ایجاد شده و در هیات رییسه فدراسیون فوتبال، همه یکدل هستند. در این شرایط سخت مالی که وجود دارد، تیم ملی تنها دلخوشی مردم است. تیم ملی نماد انسجام و اتحاد ملی است و امیدوارم که همه یاری نمایند. تا آن جا که امکان داشته کم و کاستی ها را برطرف کردیم و امیدوارم که همه یاری نمایند و ان شاءالله بتوانیم مردم ایران را راضی کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1777

به "تمام خواسته های اسکوچیچ برآورده شد ، باقری مدیریت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام خواسته های اسکوچیچ برآورده شد ، باقری مدیریت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید