برگزاری کارگاه چاپ آموزشی صنعت چاپ در استان آذربایجان غربی

به گزارش مجله کارنیکان، اکبر کاظمی حیدرلو، مسئول چاپ اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: کارگاه آموزشی صنعت چاپ با همکاری دفتر امور چاپ و نشر وزارت ارشاد، اتحادیه صنف چاپخانه داران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی به مدت 2 روز برگزار می گردد.

برگزاری کارگاه چاپ آموزشی صنعت چاپ در استان آذربایجان غربی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اضافه کرد: این دوره ها با هدف آشنایی با بسترهای چاپی، مواد و ملزومات چاپ و شناخت ماشین آلات چاپ و رنگ شناسی در حال برگزاری است.

کاظمی با بیان اینکه اولین دوره این کارگاه آموزشی سال جاری برگزار می شود، گفت: اگر فعالان چاپ مایل به حضور فعال در این کلاس ها باشند، این دوره ها تدوام خواهد داشت.

مسئول چاپ اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: امروز 45 نفر بصورت انلاین در این کلاس ها حضور داشته و ما حضور 160 نفر را در هر دوره آموزشی پیش بینی کردیم .

وی گفت: در سرانجام دوره گواهی آموزشی از اتحادیه چاپخانه داران با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی به شرکت کنندگان صادر می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1577

به "برگزاری کارگاه چاپ آموزشی صنعت چاپ در استان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه چاپ آموزشی صنعت چاپ در استان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید