با وجود تمام اخطارها هنوز خیابان های کاشان شلوغ است

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران/اصفهان معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: با وجود تمام اخطارها تراکم و شلوغی جمعیت و خرید از فروشگاه ها در خیابان های کاشان بالا است.

با وجود تمام اخطارها هنوز خیابان های کاشان شلوغ است

ایرج حریرچی عصر امروز (یکشنبه-25 اسفند) در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و محل بستری بیماران کرونایی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مورد شیوع ویروس کرونا در کاشان، اظهار کرد: با وجود تمام اخطارها تراکم و شلوغی جمعیت و خرید از فروشگاه ها در خیابان های کاشان بالاست و متاسفانه مردم کاشان این ویروس را جدی نگرفته اند.

وی افزود: تا به امروز 16 نفر از کادر درمان کاشان با وجود رعایت همه اقدام های ایمنی، به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اما برای کنترل فرایند صعودی بیماری در کاشان به همکاری مردم نیاز داریم و از شهفرایندان کاشانی می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تعطیلی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، شرح داد: تعطیلی کارخانه ها و ادارات بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

حریرچی تاکید کرد: برای کنترل ویروس کرونا به دو اصل باید توجه شود، اول جدا کردن این گروه بیماران از سایر بیماران و دوم کاهش تماس افراد جامعه با یکدیگر تا بتوانیم با مشارکت هم، این بیماری را مهار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 797

به "با وجود تمام اخطارها هنوز خیابان های کاشان شلوغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود تمام اخطارها هنوز خیابان های کاشان شلوغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید