استاندار کرمانشاه : پیگیری و حل مشگلات مردم وظیه من است

به گزارش مجله کارنیکان، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه درحاشیه نشست ملاقات عمومی با مردم گفت: ️بخش زیادی از پیگیری های مسائل مردم از طریق دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری کرمانشاه پیگری و حل می شود و همواره زمینه ارتباط با مردم به صورت مطلوب فراهم می شود.

استاندار کرمانشاه : پیگیری و حل مشگلات مردم وظیه من است

وی اضافه نمود: رسیدگی و پیگیری مسائل مردم را وظیفه خود می دانیم و در ایام بیماری کرونا هم علی رغم محدودیت ها این ملاقاتها قطع نشد و در مواقع ضروری به صورت تلفنی با مردم ارتباط گرفته شد و به مسائل آنها رسیدگی شد.

بازوند با اشاره به اینکه برخی از آن مسائل که نیازمند اقدام مدیر ارشد استان است در قالب همین برنامه های ملاقات مردمی حل می شود و ️با توجه به کسالتی بنده به دلیل انجام عمل جراحی داشتم، بخشی از این ملاقات ها به تاخیر افتاده بود که طی این مدت در قالب یک برنامه منظم در حال انجام است.

مقام ارشد استان ادامه داد: امروز تعدادی از این افراد درخواست شغل داشتند که درخواست آن ها پیگیری شد و تعدادی هم خواهان رفع موانع اداری در راستا انجام سرمایه گذاری بودند که دستورات لازم به مدیران مربوطه داده شد .

وی تأکید کرد: مدیران ادارات و دستگاه های مختلف هر هفته با حضور در سازمان بازرسی جوابگوی مسائل مردم هستند و ضرورت می دانیم در جهت حل مسائل مردم هر 15 روز یکبار در خدمت هم استانی ها باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1828

به "استاندار کرمانشاه : پیگیری و حل مشگلات مردم وظیه من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار کرمانشاه : پیگیری و حل مشگلات مردم وظیه من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید