30 تن اقلام بهداشتی از پکن به تهران رسید

به گزارش مجله کارنیکان، 30 تن اقلام مورد نیاز شهروندان و کادرپزشکی برای مقابله با بیماری کرونا توسط شهرداری پکن به شهرداری تهران تحویل داده شد.

30 تن اقلام بهداشتی از پکن به تهران رسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در راستای همکاری های شهر های خواهرخوانده تهران و پکن و همچنین اقدامات مبتکرانه فرهنگی و رسانه ای شهرداری تهران در حمایت از مردم چین و شهروندان پکن برای مقابله با ویروس کرونا، شهرداری پکن در یک اقدام ارزشمند و محبت آمیز، محموله ای بزرگ از اقلام مورد نیاز مردم و کادرپزشکی برای مقابله با بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا را به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پکن تحویل داده است.

این محموله طی چند نوبت و توسط 11 دستگاه کامیون با وزن بیش از 30 تن به تهران ارسال شده است. این میزان اقلام از کمک های ارسالی پکن به توکیو، سئول و یوکوهاما بوده است.

چن بیچینگ، شهردار پکن به همین دلیل طی نامه ای به پیروز حناچی، شهردار تهران ضمن اشاره به کمک های ارسالی، بر تداوم همکاری های دوجانبه در عرصه های مختلف به ویژه مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا تأکید کرده است.

پیروز حناچی، شهردار تهران نیز در پاسخ به نامه شهردار پکن ضمن تشکر و قدردانی از این حرکت ارزشمند و انسانی شهرداری پکن بر همکاری های دوجانبه و محبت آمیز دو شهر به ویژه در مواقع بحران تأکید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 804

به "30 تن اقلام بهداشتی از پکن به تهران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 تن اقلام بهداشتی از پکن به تهران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید