15 ایده عالی برای انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه

به گزارش مجله کارنیکان، تغییر کاغذ دیواری آشپزخانه، یکی از راه های عالی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. با تغییر کاغذ دیواری در خانه و آشپزخانه، شما می توانید محیط ساده و حتی خسته کننده آشپزخانه را به مکانی زیبا، مجذوب کننده و آرامش بخش تبدیل کنید. تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا با 15 مدل کاغذ دیواری آشپزخانه آشنا شوید.

15 ایده عالی برای انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه

1. کاغذ دیواری با طرح های تکراری

اگر به خانه های قدیمی علاقه دارید، می توانید از کاغذ دیواری ها با طرح های تکراری و نقش های ظریف در آشپزخانه خود بهره ببرید و با این کار، فضای آشپزخانه خود را نو و زیبا کنید.

2. کاغذ دیواری با شکل های هندسی

کاغذ دیواری هایی که شکل های هندسی تکرارشونده دارند، به فضای آشپزخانه انرژی بیشتری می بخشند و جزئیات دکور آشپزخانه را کلاً تغییر می دهند. اگر در پی کاغذ دیواری مجذوب کننده، آرامش بخش و بی دردسر هستید، کاغذ دیواری با شکل های هندسی را انتخاب کنید. اگر این مدل کاغذ دیواری را برای خانه خود انتخاب کردید، از لامپ های ادیسونی و فانتزی هم برای نورپردازی آشپزخانه بهره ببرید تا فضای آشپزخانه شما بسیار خاص و مجذوب کننده گردد.

  • 9 ایده مجذوب کننده برای استفاده از کاغذ دیواری در آشپزخانه

3. کاغذ دیواری گل دار مشکی و سفید

اگر آشپزخانه بزرگی دارید، یکی از دیوارهای آشپزخانه خود را انتخاب کنید و آن را با کاغذ دیواری گل دار با پس زمینه مشکی و سفید بپوشانید. در تصویر بالا، گوشه غذاخوری آشپزخانه با کاغذ دیواری گل دار پوشیده شده است و همین موضوع باعث ایجاد نقطه کانونی شیک و مجذوب کننده در آشپزخانه شده است و حال و هوای آشپزخانه را به طور کلی تغییر داده است.

4. نصب کاغذ دیواری در گوشه ای از آشپزخانه

استفاده از کاغذ دیواری در گوشه ای از آشپزخانه، باعث ایجاد فضایی مجذوب کننده و خاص در آشپزخانه شما می گردد. بهتر است که یک قسمت از آشپزخانه را با انواع کاغذ دیواری ها با طرح پیچیده و متفاوت بپوشانید تا به خوبی فضا را متمایز کند. با نصب کاغذ دیواری در گوشه ای از آشپزخانه، فضایی جداگانه در آشپزخانه خود ایجاد خواهید کرد که برای صرف وعده های غذایی و دورهمی های خانوادگی عالی است. نصب کاغذ دیواری در گوشه ای از آشپزخانه، فضای مخصوص صرف غذا را از سایر قسمت های خانه جدا می نماید و فضایی دنج و عالی برای دورهمی های شبانه است.

5. کاغذ دیواری با طرح های طبیعت

کاغذ دیواری هایی که طرح طبیعت را دارند، مانند یک نقاشی دیواری هستند و به فضای آشپزخانه شما روح می بخشند و آشپزخانه شما را خاص تر و مجذوب کننده تر می نماید. انواع کاغذ دیواری ها با طرح طبیعت از مجذوب کننده ترین گزینه ها برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه شما است.

6. کاغذ دیواری با طرح سنگ مرمر

اگر دوست دارید آشپزخانه خود را لاکچری و شیک کنید ولی نمی خواهید هزینه زیادی برای این موضوع بپردازید، کاغذ دیواری با طرح سنگ مرمر را انتخاب کنید. با این کار هم هزینه کمتری می پردازید و هم می توانید با پیدا کردن کاغذ دیواری های تازه، خیلی سریع کاغذ دیواری خود را تعویض کنید. کاغذ دیواری با طرح سنگ مرمر حس لوکس بودن و مجذوب کنندهیت را به آشپزخانه شما می بخشند.

7. کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی باعث تقویت قدرت تخیل شما می گردد و آشپزخانه شما را به یک گالری عکس چشم نواز تبدیل می نماید. انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی با طرح طبیعت، به فضای آشپزخانه عمق می بخشد و با روح شما کاری می نماید که یادتان برود در آشپزخانه هستید!

8. کاغذ دیواری با پوشش سبز

اگر عاشق گل و گیاه هستید اما فضای کافی برای نگهداری گل و گیاهان ندارید، چرا یکی از دیوارهای اصلی آشپزخانه خود را با کاغذ دیواری با طرح گیاهان سبز نمی پوشانید؟ با این کار، هم سایه های لطیف سبز را به خانه خود می آورید و هم آرامش بیشتری را در خانه خود ایجاد خواهید کرد.

9. کاغذ دیواری با عناصر آشپزخانه

حالا که می خواهید کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید، می توانید به عناصر آشپزخانه و موارد اصلی موجود در آشپزخانه فکر کنید. انتخاب کاغذ دیواری های مرتبط با آشپزخانه، واقعاً محیط آشپزخانه را مجذوب کننده می نماید. برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای آشپزخانه می توانید به طرح غذاها، سبزیجات، میوه ها، کیک و شیرینی ها و… فکر کنید. مثلا در تصویر بالا، کاغذ دیواری خاصی را خواهید دید که با طرح ترازوی آشپزخانه، قاشق و چنگال، قوری، همزن، قیچی، ماهیتابه و… پوشانده شده است و همانطور که می دانید این وسایل در آشپزخانه بسیار پرکاربرد هستند.

10. کاغذ دیواری رنگارنگ

شما می توانید پس زمینه آشپزخانه خود را از میان کاغذ دیواری های نشاط آور و رنگارنگ انتخاب کنید و گوشه ای از خانه خود را با رنگ های تازه و الگوهای روشن بپوشانید. کاغذ دیواری های رنگارنگ برای خانه ها و آپارتمان ها با متراژ کم عالی است و راهی هوشمندانه برای بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه است.

11. کاغذ دیواری با سایه های سبز

اگر تمام دیوارها و وسایل خانه شما سفید است، از کاغذ دیواری با سایه های سبز برای پوشاندن دیوارها بهره ببرید. کاغذ دیواری با سایه های سبز باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در محیط آشپزخانه می گردد.

12. نصب کاغذ دیواری ریز نقش روی سقف و دیوار

یکی دیگر از راه های افزایش مجذوب کنندهیت در آشپزخانه این است که تمام سقف و دیوارها را با کاغذ دیواری های ساده با طرح ریز و بافت ظریف بپوشانید. اگر دوست دارید کاغذ دیواری نصب شده در آشپزخانه زیاد خودنمایی و جلب توجه نکند، کاغذ دیواری ساده با طرح ریز و ظریف را انتخاب کنید.

13. کاغذ دیواری متفاوت و برجسته

گاهی اوقات می توانید جسورانه عمل کنید و یکی از دیوارهای آشپزخانه خود را با خاص ترین و متفاوت ترین مدل کاغذ دیواری بپوشانید. با این کار، یک دیوار خاص و مجذوب کننده در آشپزخانه خود خواهید داشت که توجه ها را به خود جلب می نماید.

14. نصب کاغذ دیواری بالای شومینه و طاقچه

اگر دوست ندارید تمام دیوارهای آشپزخانه را با کاغذ دیواری بپوشانید و فقط می خواهید کمی فضای آشپزی و صرف غذا را از حالت سادگی دربیاورید، می توانید کاغذ دیواری گل دار و ریز نقش را بالای شومینه، طاقچه ها و قفسه های آشپزخانه نصب کنید.

15. کاغذ دیواری با طرح های خاص و رنگی

گاهی وقت ها با انتخاب کاغذ دیواری های مجذوب کننده با طرح های خاص و رنگی، شما آشپزخانه را شبیه به یکی از اتاق های خانه می کنید که دوست دارید داخلش بنشینید و از زیبایی آشپزخانه خود کیف کنید.

منبع: thespruce

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2153

به "15 ایده عالی برای انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 ایده عالی برای انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید