بهترین رستوران های چیانگ مای، تایلند

به گزارش مجله کارنیکان، چیانگ مای، یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در تایلند است. در این منطقه توریستی، رستوران های زیادی وجود دارد که غذاهایی از سراسر جهان را با بهترین عطر و طعم برای مهمانان خود تهیه می نمایند.

بهترین رستوران های چیانگ مای، تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اگر با تور تایلند راهی چیانگ مای هستید، بهتر است قبل از سفر با بهترین رستوران های آن آشنا شوید.

در چیانگ مای، یکی از مقاصد توریستی تایلند، تعداد زیادی غذاخوری و رستوران وجود دارد، چون یک شهر توریستی است و به غیر از توریست ها، اهالی شهر هم معمولا غذاهای خیابانی زیاد می خورند و زیاد رستوران می روند. به همین دلیل در چیانگ مای، هیچ محدودیتی در خوردن غذا ندارید و هر ذائقه ای که داشته باشید، بالاخره غذایی مناسب ذائقه خودتان پیدا می کنید. در این شهر می توانید به غیر از غذاهای سنتی و خیابانی تایلند، انواع غذاها از گوشه و کنار جهان را نوش جان کنید.

رستوران Huen Phen

رستوران Huen Phen را به خاطر نودل های لذیذش می شناسند، به خصوص نودل khao soi که مخصوص شمال تایلند است و پیدا کردن آن در سایر مناطق این کشور، سخت است. این رستوران یکی از رستوران های شلوغ شهر است و هر روز بسیاری از اهالی شهر و گردشگران برای غذا خوردن، این رستوران را انتخاب می نمایند و از خوردن سوپ های نودل لذیذ، لذت می برند. البته به غیر از این نوع سوپ نودل، سایر غذاهای شمالی تایلند در این رستوران سرو می گردد. منوی شبانه رستوران، بسیار مفصل تر است و غذاهایی از مناطق مرکزی تایلند هم در آن دیده می گردد به علاوه انواع غذاهای محلی. این رستوران موقعیت مکانی فوق العاده خوبی دارد و درست در مرکز شهر قدیم چیانگ مای واقع شده است.

رستوران Suwee

رستوران Suwee ممکن است یک رستوران ساده و ابتدایی به نظر برسد. جایگاه های پلاستیکی و میزهای تاشوی رستوران شاید در نگاه اول ناامیدتان کند، ولی جالب است بدانید که این رستوران یکی از بهترین رستوران های چیانگ مای برای امتحان کردن غذاهای اصیل تایلندی است. صاحب این رستوران قبلا سرآشپز رستورانی دیگر بوده، ولی بعدها این رستوران را که خانوادگی اداره می شد، راه انداخته است. محیط رستوران بسیار دنج و آرام و قیمت های معقول و مقرون به صرفه است. کاری و برنج، برنج سرخ شده، سبزیجات گریل شده و خوراک مرغ با بادام هندی از غذاهای موجود در منوی رستوران است.

رستوران Passionate Chiang Mai

رستوران Passionate Chiang Mai یک رستوران غذاهای دریایی و غذاهای آسیایی است. غذاهای این رستوران، ترکیبی و تلفیقی از غذهای سنگاپوری است. در منوی رستوران تعداد زیادی غذای دریایی هم وجود دارد. مثلا خرچنگ با طعم چیلی، توفوی ماهی و میگوی بخارپزشده با زنجبیل. کاری مرغ، سبزیجات گریل شده و نودل های سرخ شده، انتخاب های دیگری است که در منوی رستوران برای مهمانان رستوران در نظر گرفته شده است.

رستوران La Fourchette

رستوران La Fourchette یک رستوران فرانسوی است. با سر زدن به این رستوران می توانید در دل چیانگ مای، غذاهای لذیذ فرانسوی را نوش جان کنید. این رستوران جزو برترین و پرامتیازترین رستوران های فرانسوی شهر است. محیط رستوران بسیار مجلل است و فضایی شیک و خوشایند دارد. برای آغاز غذا خوردن در این رستوران می توانید از یک غذای کاملا اصیل فرانسوی مثل سوپ پیاز آغاز کنید. حلزون، استیک، انواع کیش، نان های تازه و سایددیش های متنوع، همگی حال و هوا و عطر و بوی فرانسوی دارند. حتما برای خوردن دسر هم جا بگذارید و نوشیدنی های مختلف رستوران را امتحان کنید.

رستوران پینک هاوس گاردن (Pink House Garden)

در رستوران پینک هاوس گاردن می توانید بهترین غذاهای وگان، گلوتن فری و تایلندی را نوش جان کنید. این رستوران، یک غذاخوری محبوب است که غذاهای سالم و لذیذی سرو می نماید و منویی بسیار متنوع دارد. تمرکز اصلی رستوران بر ارائه غذاهای تایلندی است، ولی تعداد محدودی غذای غربی هم در منوی آن دیده می گردد. با وجود اینکه تعداد غذاهای گیاهی و وگان این رستوران بیشتر است، ولی دوستداران غذاهای گوشتی هم ناامید نمی شوند و از خوردن غذهای لذیذ رستوران بهره مند خواهند شد. سالاد توفو، کاری قرمز کدو، خواکی سبزیجات، سوپ قارچ نارگیلی از غذاهایی است که در منوی رستوران هواداران زیادی دارد. کیک های وگان یکی دیگر از موارد خاصی است که در منوی رستوران دیده می گردد و هواداران زیادی دارد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این رستوران، باغ آرام و سرسبز آن است.

رستوران Route 1

اگر از عاشقان استیک هستید، رستوران Route 1 را نباید از دست بدهید. این رستوران آمریکایی، بهشتی برای عاشقان غذاهای گوشتی است. انواع استیک، همبرگرهای آب دار و لازانیاهای لذیذ و اشتهابرانگیر در منوی رستوران وجود دارد. چیپس و ماهی، مرغ پنیری، میگو و انواع سالاد در منوی رستوران دیده می گردد. مالک رستوران، یک آمریکایی است که یکی از بهترین رستوران های آمریکایی شهر را افتتاح نموده است.

در منوی رستوران انواع نوشیدنی های وارداتی و محلی هم پیدا می گردد.

رستوران Toey Dimsum

همانطور که از اسم رستوران Toey Dimsum معین است، در اینجا می توانید بهترین دیم سام را نوش جان کنید. این رستوران جدید، غذاهای تلفیقی تایلندی چینی عرضه می نماید و یکی از رستوران های محبوب شهر است. سرآشپزان رستوران از دستورهای سنتی برای تهیه غذاهای لذیذی مثل دامپلینگ های سرخ شده یا بخارپز با انواع فیلینگ استفاده می نمایند. رول سالمون، توفوی ماهی، خوراک میگو و بیکن از دیگر غذاهای منوی رستوران است. چند نوع غذای گیاهی نیز در این رستوران ارائه می گردد تا گیاه خواران نیز ناامید از رستوران خارج نشوند. اگر عاشق شیرینی باشید، از خوردن دسرهای لذیذ و مخصوص رستوران، لذت خواهید برد.

رستوران Pulcinella da Stefano

رستوران Pulcinella da Stefano، یک رستوران ایتالیایی بسیار محبوب در چیانگ مای است. در این رستوران غذاها با تازه ترین محصولات محلی و باکیفیت ترین محصولات غذایی وارد شده از ایتالیا، تهیه می شوند. این رستوران توانسته عطر و طع غذاهای ایتالیایی را به مرکز چیانگ مای بیاورد. همانطور که انتظار دارید، انواع پیتزا و پاستا در منوی متنوع این رستوران دیده می گردد. انواع سالاد، سوپ، ریزوتو، غذای دریایی و غذاهای گوشتی مثل استیک فلفلی و خواک مرغ با سس قارچ، بخش دیگری از منوی رستوران را تشکیل می دهند.

رستوران Ruen Tamarind

رستوران Ruen Tamarind یکی از محبوب ترین رستوران های چیانگ مای برای خوردن غذاهای اصیل تایلندی است. این رستوران فضایی بسیار شیک و راحت دارد و هم فضای باز و هم فضای بسته دارد. میزهای فضای باز رستوران در کنار استخر قرار گرفته اند. بهترین غذاهای تایلندی از مناطق مختلف این کشور در منوی رستوران دیده می گردد. حتی بخشی از منو به غذاهای آسیایی از سایر کشورهای آسیایی و غذاهای محبوب غربی از جمله پاستا اختصاص یافته است. سوسیس تند، انواع کاری، خوراک مرغ و انواع نودل را می توانید با بهترین کیفیت در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران Smiley Kitchen

رستوران Smiley Kitchen یک رستوران ژاپنی است که خانوادگی اداره می گردد. اگر غذاهای ژاپنی را دوست دارید، هیچ جایی بهتر از این رستوران برای امتحان کردن آن ها پیدا نمی کنید. علاوه بر ژاپنی های مقیم چیانگ مای، گردشگران زیادی از این رستوران استقبال می نمایند. قیمت غذاها نسبت به حجم آن ها مقرون به صرفه است. انواع نودل و غذاهای سنتی ژاپنی با سس های مخصوص در این رستوران سرو می گردد.

رستوران آشپزخانه دیوید ( Davids Kitchen )

رستوران آشپزخانه دیوید، یک رستوران ترکیبی تایلندی فرانسوی است که سال های طولانی جزو بهترین رستوران های شهر بوده است. غذای این رستوران بسیار عالی و باکیفیت و خود رستوران ترکیبی از آشپزی های مختلف، فضای متنوع، خدمات دهی عالی و توجه ویژه به جزییات است. در این رستوران، تجربه ای عالی از غذا خوردن در محیطی لوکس خواهید داشت. از محبوب ترین غذاهای منوی رستوران می توان به سوپ کدوی ژاپنی و جگر چرب فرانسوی اشاره نمود.

این رستوران از دوشنبه تا شنبه از 5 بعدازظهر تا 10 شب فعالیت می نماید.

رستوران گود ویو ( Good View )

رستوران گود ویو به خاطر ویژگی های خاصی که دارد، یکی از بهترین رستوران های چیانگ مای است. موقعیت جغرافیایی رستوران که در کنار رودخانه واقع شده، موسیقی زنده و قیمت معقول نسبت به خدمات عالی و ارائه مجموعه ای از بهترین غذاهای بین المللی، تایلندی و ژاپنی از ویژگی های این رستوران است که آن را در فهرست بهترین ها قرار داده است. این رستوران هر روز از ساعت 10 صبح تا یک بامداد آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران The Service 1921

رستوران The Service 1921، یک رستوران مجلل و لوکس برای تجربه ای خاص در چیانگ مای است. در این رستوران، بهترین غذاهای مدرن تایلندی، چینی و ویتنامی سرو می گردد و تنوع نوشیدنی های آن بسیار قابل توجه است. غذاهای موجود در منو را می توانید با نوشیدنی های خاص محلی سفارش دهید. برای اینکه تجربه ای بهتر و به یادماندنی تر داشته باشید، جایگاه های خصوصی رستوران را از قبل رزرو کنید تا در محطی خصوصی تر و دنج تر از غذا خوردن لذت ببرید.

این رستوران هر روز از 12 ظهر تا 2 و نیم بامداد، از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

رستوران The Gallery

رستوران The Gallery در یکی از ساختمان های قدیمی چوبی چیانگ مای واقع شده است که در سال 1892 ساخته شده است. این رستوران ترکیبی جذاب از هنر و آشپزی است و در آن بهترین غذاهای تایلندی با بهترین طعم و کیفیت سرو می گردد. غذاهای منوی رستوران با توجه به ذائقه شما تهیه می شوند و میزان استفاده ادویه در غذاهای انتخابی تان را خودتان انتخاب می کنید.

هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب می توانید برای غذا خوردن در این رستوران، برنامه ریزی کنید.

رستوران ریورساید (The Riverside)

رستوران ریورساید یک رستوران تلفیقی است که مدت های طولانی است به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های چیانگ مای برای اهالی، گردشگران و مهاجران شناخته می گردد. این رستوران را به خاطر فضای پرشور و هیجان و موقعیت عالی آن که در کنار رودخانه واقع شده، می شناسند. این رستوران، هم در فضای باز و هم در فضای بسته، میز و جایگاه دارد. میز و جایگاه های چوبی زیبا و نورپردازی رمانتیک، از دلایل جذابیت ظاهری رستوران است.

منوی رستوران شامل مجموعه ای بی نظیر از بهترین غذاهای تایلندی، بین المللی، پیتزا و ساندویچ، برگر، کاری و غذاهای شمال تایلند است. یک سفر شبانه با قایق در رستوران برگزار می گردد که در جریان آن می توانید شام تان را هم زمان با قایق سواری و تماشای مناظر زیبای رود، نوش جان کنید.

این رستوران هر روز از ساعت 10 صبح تا یک بامداد فعالیت می نماید.

رستوران Ginger and Kafé

رستوران Ginger and Kafé موقعیتی عالی دارد و در یکی از خانه های سنتی تایلندی واقع شده است. غذا خوردن در این رستوران، تجربه ای خاص است. کیفیت غذاها و سرویس دهی رستوران، هر مهمانی را راضی می نماید. دکور رستوران با وجود وسایل سنتی، تزیینات رنگارنگ و توجه ویژه به جزییات، یکی از دلایل جذابیت رستوران برای گردشگران است. در این رستوران بهترین غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می گردد و تزیینات هر کدام از غذاها، به تنهایی یک اثر هنری جذاب است. قبل از اینکه رستوران را ترک کنید، می توانید از فروشگاه رستوران، وسایل دست ساز بخرید.

این رستوران هر روز از 10 صبح تا 11 شب فعالیت می نماید و آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران شه مارکو (Chez Marco)

رستوران شه مارکو یک رستوران تلفیقی فرانسوی است که مدت های طولانی است به عنوان یکی از بهترین رستوران های فرانسوی و ژاپنی شهر شناخته می گردد. سرآشپز این رستوران یعنی مارکو، یکی از سرآشپزان معروف چیانگ مای است. این رستوران را بیش از هر چیز به خاطر غذاهای لذیذ و حال و هوای سرزنده و جذابش می شناسند که ریویرای فرانسه را به خاطر می آورد. در منوی رستوران، استارترهایی برای دو نفر وجود دارد. منوی غذاهای اصلی شامل انواع غذاهای گوشتی و ماهی است. البته تعداد غذاهای گیاهی رستوران هم قابل توجه است و گیاه خواران را ناامید نمی نماید.

این رستوران از دوشنبه تا شنبه از 5 و نیم عصر تا 12 شب فعالیت می نماید.

رستوران ریور مارکت (The River Market)

رستوران ریور مارکت یک موقعیت مکانی عالی در کنار رودخانه دارد. این رستوران در یک ساختمان قدیمی استعماری واقع شده است. مجموعه متنوعی از غذاهای تایلندی و بین المللی در این رستوران سرو می گردد. کیفیت غذاها خوب و قیمت آن ها مناسب است. در این رستوران هم در فضای داخلی و هم در بالکن، میز و جایگاه وجود دارد. می توانید داخل بشینید یا در بالکن، یکی از جایگاه های رو به رودخانه را انتخاب کنید. در طبقات بالا، محیط غذاخوری خصوصی هم وجود دارد و برای کسانی مناسب است که می خواهند در جایی دنج تر غذا بخورند.

این رستوران هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است.

رستوران لا تراس (La Terrasse)

رستوران لا تراس یک رستوران فرانسوی است که در یک محوطه سرسبز و دنج واقع شده است. این رستوران، غذاهای ساده و لذیذ فرانسوی را در محیطی بسیار لوکس و مجلل سرو می نماید. این رستوران را بیش از همه به خاطر نان، پای، پاته و بستنی خانگی اش می شناسند. منوی رستوران شامل غذاهایی لذیذ است که با تازه ترین و بهترین محصولات محلی تهیه می گردد. دکوراسیون رستوران، دقیقا حال و هوای کافه های فرانسوی را دارد. از محبوب ترین غذاهای منو می توان به غذاهای سنتی فرانسوی از جمله سوپ پیاز اشاره نمود.

این رستوران از دوشنبه تا شنبه از 8 و نیم صبح تا 10 و نیم شب باز است.

رستوران Italics

رستوران Italics یک رستوران ایتالیایی عالی در چیانگ مای است. برای تهیه غذاهای لذیذ این رستوران از بهترین و تازه ترین مواد محلی استفاده می گردد و هر غذا با دقت و حوصله زیاد به زیباترین شکل ممکن تزیین می گردد. البته به غیر از غذاهای محبوب ایتالیایی، چند نمونه از غذاهای تایلندی هم در منوی رستوران دیده می گردد.

این رستوران هر روز از 7 صبح تا 11 شب باز است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com / chiangmai.bangkok.com / theculturetrip.com
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 403

به "بهترین رستوران های چیانگ مای، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های چیانگ مای، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید