گوست ریکان بعدی در دست ساخت است؛ یوبی سافت بی خیال NFT می گردد

به گزارش مجله کارنیکان، چندی پیش اعلام شد که گوست رکان: بریک پوینت (Ghost Recon: Breakpoint) آخرین به روزرسانی خود را دریافت نموده است. این خبر تنها چند ماه بعد از شروع آزمایش نو یوبیسافت و ورود ان اف تی (NFT) به بازی منتشر شد. با اینحال استودیو پاریس این شرکت در حال کار روی گوست رکان بعدی است.

گوست ریکان بعدی در دست ساخت است؛ یوبی سافت بی خیال NFT می گردد

در بیانیه یوبیسافت نوشته شده:

عنوان بعدی گوست ریکان دارای نام رمزی سرانجام (Over) است. انویدیا نیز این موضوع را فاش کرد. این بازی حدود 1 سال است که در حال ساخت بوده و امکان دارد در انتهای سال اقتصادی 2023 عرضه گردد. با اینحال یوبیسافت به جای اینکه در خصوص این عنوان صحبت کند، بازی گوست ریکان فرانتلاین (Ghost Recon: Frontline) را معرفی کرد.

این بازی به صورت رایگان بوده و شباهت بسیاری با ندای وظیفه: وارزون (Call of Duty: Warzone) دارد. هواداران از این موضوع اصلاً استقبال نکرده و نظرات منفی در خصوص آن منتشر کردند. به همین علت این پروژه به طور کامل دچار تغییر شده و عرضه آن به زودی نخواهد بود.

در حال حاضر مجموعه گوست ریکان دچار مشکل شده است. بریک پوینت اصلاً مورد استقبال قرار نگرفت و به همین علت نتوانست انتظارات فروش را برآورده کند. یکی از دلایل عدم موفقیت این بازی مکانیسم دوام آوری تازه بازی بود. این مکانیسم باعث شد تا تجربه مبارزه در بریک پوینت افت زیادی داشته باشد. با اینحال استودیوی پاریس یوبیسافت کوشش زیادی کرد تا مسائل این بازی را رفع کند. با اینحال بریک پوینت نتوانست توجه افراد را به خود جلب کند.

نام گوست ریکان در دسامبر سال گذشته آسیب جدی دید. زمانی که یوبیسافت فعالیت خود را در زمینه بلاکچین (Blockchain) با کوارتز آغاز کرد. این تکنولوژی از ان اف تی در بازی بریک پوینت استفاده می کرد. این حرکت یوبیسافت مخاطبان خاص خود را داشت با اینحال بسیاری از سازندگان با آن مشکل داشتند. در اصل بسیاری از افراد داخل استودیو نیز با این موضوع مشکل داشته و باور داشتند که اینکار ارزش بازی را از بین می برد.

مجموعه گوست رکان زمانی در اوج خود قرار داشت. با اینحال یوبیسافت با آزمایش و خطاهای بسیاری که روی آن انجام داد باعث شد افت بسیار زیادی پیدا کند. حال باید دید که در پروژه های آینده این شرکت می تواند اعتبار گوست ریکان را بازگرداند یا اینکه این مجموعه نیز به انتهای خود خواهد رسید.

منبع: Kotaku.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2166

به "گوست ریکان بعدی در دست ساخت است؛ یوبی سافت بی خیال NFT می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوست ریکان بعدی در دست ساخت است؛ یوبی سافت بی خیال NFT می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید