کونامی دو قسمت نخست سری Suikoden را بازسازی می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش مجله کارنیکان، کمپانی کونامی به تازگی از بازسازی نسخه اول و دوم Suikoden در قالب مجموعه ای با نام Gate Rune and Dunan Unification Wars رونمایی نموده است.

کونامی دو قسمت نخست سری Suikoden را بازسازی می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

Suikoden یک سری در ژانر نقش آفرینی است که به وسیله یوشیتاکا مورایاما (Yoshitaka Murayama) خلق شده است. این مجموعه بر اساس رمان کلاسیک چینی با نام لب آب (Water Margin) ساخته شده و هر یک از بازی های آن بر موضوعاتی نظیر سیاست، فساد، انقلاب، 108 ستاره سرنوشت و کریستال های عرفانی معروف به True Runes متمرکز هستند.

نسخه ی اول مجموعه در سال 1995 برای پلی استیشن در ژاپن منتشر شد. این بازی در ادامه بعلاوه برای سگا ساترن و رایانه های شخصی نیز عرضه شد. بازی بر مبارزات سیاسی امپراتوری اسکارلت مون متمرکز است. بازیکن کنترل پسر ژنرال امپراتوری اسکارلت مون را بر عهده دارد که قرار است در پی 108 جنگجو که 108 ستاره سرنوشت نامیده می شوند، بگردد تا علیه دولتی مستقل و فاسد شورش کند و صلح را به سرزمینی جنگ زده بیاورد. بازی با با بیش از نود شخصیت قابل استفاده در مبارزه، دارای مجموعه وسیعی از شخصیت های مختلف است.

بازی Suikoden II در سال 1995 برای پلی استیشن منتشر شد. این بازی مانند نسخه قبلی خود دارای طیف گسترده ای از شخصیت ها با بیش از 100 کاراکتر قابل استخدام است که بیش از 40 نفر از آن ها در نبردها قابل استفاده هستند. داستان این اثر سال ها پس از وقایع نسخه اول اتفاق می افتد و بر تهاجم پادشاهی هایلند به استان های جوستون متمرکز است. بازیکن کنترل پسر خوانده فردی به نام جنکاکو را بر عهده می گیرد. او و برترین دوستش، جووی آتریدس، هر کدام نیمی از Rune of the Beginning، یکی از 27 رون Suikoden را به دست می آورند و درگیر سرنوشت تاریک کسانی می شوند که رون ها را حمل می نمایند.

در نسخه های بازسازی شده، جلوه های بصری شامل طراحی شخصیت ها و منظره ها بهبود یافته است و بعضی شخصیت ها دوباره طراحی شده اند. بعلاوه صدای جاری شدن آب در رودخانه، باد، حشرات، دویدن شخصیت ها و غیره نیز در راستای بهبود صداگذاری بازی به آن اضافه شده اند. در بخش گیم پلی نیز المان های جدیدی نظیر نبرد اتوماتیک، افزایش سرعت نبرد و غیره پیاده سازی شده اند.

مجموعه Gate Rune and Dunan Unification Wars در تاریخی نامعلوم در سال 2023 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2231

به "کونامی دو قسمت نخست سری Suikoden را بازسازی می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونامی دو قسمت نخست سری Suikoden را بازسازی می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید