چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش مجله کارنیکان، چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت 11 و 12 دی ماه با هدف ارائه اخرین دستاورد های این صنعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر می گردد.

چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسین عسگریان رئیس چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت گفت: این کنفرانس 11 و 12 دی ماه سال 98 در محل دانشگاه امیرکبیر و با حضور متخصصان حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت برگزار می گردد.

وی با تاکید بر بومی سازی سیستم های حفاظت و اتوماسیون اضافه نمود: بسیاری از محققان کشور در مرز های علم فعال هستند که در صدد هستیم از علم آن ها به واسطه چنین کنفرانس هایی بهره ببریم.

عسگریان با بیان اینکه آخرین دستاورد های حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در این کنفرانس ارائه خواهد شد، ادامه داد: در این کنفرانس 2 سخنران کلیدی از انگلیس و چین خواهیم داشت.

رئیس چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت اظهار کرد: کارگاه های مختلفی در حاشیه این کنفرانس برگزار خواهد شد. همچنین این کنفرانس ها ارتباط بین دو دانشگاه هستند در واقع دانشگاه ها و صنعت در چنین کنفرانس هایی حضور می یابند و احتیاج صنعت به واسطه علم و دانشگاهیان رفع می گردد.

وی با اشاره به محور های حوزه حفاظت در سیستم های قدرت این کنفرانس اظهارکرد: محور های این کنفرانس حفاظت شبکه های هوشمند الکتریکی، کاربرد مفاهیم اینترنت اشیا در حفاظت سیستم های قدرت، سیستم های حفاظتی ویژه، پایش، کنترل و حف گسترده سیستم های قدرت، اثرات تولیدات پراکنده در حفاظت سیستم های قدرت، امنیت سایبری در سیستم های حفاظتی، مکان یابی خطا در شبکه های انتقال و توزیع، نگهداری، تعمیرات و بهره برداری سیستم های حفاظت، سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در سیستم های حفاظتی، کاربرد سیستم های نوین مخابراتی در حفاظت شبکه های قدرت، سازگاری الکترومغناطیسی در سیستم های حفاظتی، سیستم زمین و سیستم حفاظتی هستند.

عسگریان با اشاره به محور های حوزه اتوماسیون در سیستم های قدرت در این کنفرانس گفت: اتوماسیون در نیروگاه ها، شبکه های انتقال و توزیع، سیستم های اتوماسیون برق در صنعت، سیستم های ارتباطی و مخابراتی در اتوماسیون، اتوماسیون در سیستم های حفاظت حفاظت و کنترل، قابلیت اطمینان و امنیت ددر سیستم های اتوماسیون، نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از سیستم های اتوماسیون، سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در اتوماسیون، بومی سازی سیستم های اتوماسیون، اتوماسیون شبکه های هوشمند، سنسور های هوشمند و زیرساخت های اندازه گیری پیشرفته و... از دیگر محور های اتوماسیون در سیستم های قدرت به شمار می فرایند.

رئیس چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت با اشاره به تفاوت این کنفرانس با کنفرانس های برگزار شده سال های گذشته گفت: حضور سخنرانان علمی برجسته از کشور های دیگر و برگزاری نمایشگاهی از دستاورد های حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت از ویژگی های این کنفرانس نسبت به سال های گذشته است.

وی ادامه داد: در این کنفرانس که با حضور صاحب نظران و متخصصان برگزار می گردد نشست تخصصی علمی نیز دایر خواهد شد. همچنین در حاشیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت نمایشگاهی از دستاورد های شرکت های بزرگ صنعتی و دانش بنیان برپا می گردد.

دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت بیان کرد: ما در ابتدا 146 مقاله دریافت کردیم و بعد از ارزیابی ها از این تعداد 46 مقاله ارائه می شوند.

وی اضافه نمود: 30 مقاله به صورت حضوری و 16 مقاله در قالب پوستر در چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت ارائه می شوند.

عسگریان ادامه داد: همچنین در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاورد های حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم های قدرت برگزار خواهد شد که شرکت های بزرگ صنعتی و بعضی از آن ها دانش بنیان هستند.

دبیر چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت با اشاره به شرکت های متقاضی حضور در این کنفرانس تاکید نمود: تا کنون 22 شرکت بزرگ صنعتی و دانش بنیان خواستار حضور در نمایشگاه این کنفرانس بوده اند.

عسگریان درپایان اعلام کرد: در حاشیه این کنفرانس بین المللی کارگاه های آموزشی برگزار می گردد. تاکید این کنفرانس در بخش کارگاه ها بر جنبه های آموزش های کاربردی و به روز در بخش مقالات و سخنرانی ها است که برای صنعت برق می تواند مفید باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 591

به "چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید