وجوه چندگانه ایران در کلام نسل نو محققان فرانسوی آنالیز می گردد

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، به ابتکار مرکز ایران و فرانسه با حضور هشت محقق جوان فرانسوی در حوزه مطالعات ایران، نشست وجوه چندگانه ایران در کلام نسل نو محققان فرانسوی برگزار می گردد.

وجوه چندگانه ایران در کلام نسل نو محققان فرانسوی آنالیز می گردد

این نشست با همکاری کمیته بین دانشگاهی سازمان ملل متحد پاریس CINUP ، موسسه آینده نگری و امنیت در اروپا IPSE و مجله معتبر فرانسوی Le Spectacle du Monde برگزار می گردد.

نشست وجوه چندگانه ایران در کلام نسل نو محققان فرانسوی روز 15 مارس مطابق با 24 اسفند ماه 1400 ساعت 17.30 به وقت فرانسه و ساعت 15 به وقت ایران در مدرسه مطالعات عالی بین المللی و سیاسی پاریس برگزار می گردد و میزبان هشت نفر از محققین نسل نو حوزه مطالعات ایران خواهد بود.

دبیران این نشست آنتوان کولونا ، سردبیر روزنامه Le Spectacle du Monde ؛ امانوئل دوپوئی ، رئیس موسسه آینده نگری و امنیت در اروپا و اریک گیوشون ، رئیس کمیته بین دانشگاهی سازمان ملل متحد پاریس و سید علیرضا خلیلی ، رئیس مرکز ایران وفرانسه هستند.

ساختار و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اثرات دوره 8 ساله جنگ تحمیلی در درک سیاست دفاعی و منطقه ای ایران، تحلیل نقش و جایگاه ایران در منطقه خلیج فارس و در خاورمیانه، جایگاه ایران در دکترین اوراسیاگرایی، تحلیل ابعاد و اثرات همگرایی ایران و چین، اقتصاد ایران و اثرات تحریم های فرا سرزمینی و یکجانبه امریکا از جمله موضوعاتی است که در این نشست مورد بحث وبررسی قرار می گیرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه می توانند به آدرس www.france-iran.org مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2174

به "وجوه چندگانه ایران در کلام نسل نو محققان فرانسوی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجوه چندگانه ایران در کلام نسل نو محققان فرانسوی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید