وبسایت Trip Advisor محبوب ترین وبسایت گردشگری جهان

به گزارش مجله کارنیکان، تریپ ادوایزر | Trip Advisor

Trip Advisor یک وبسایت سفر می باشد که اطلاعات و نظرات طبقه بندی شده و تالارهای گفتگوی تعاملی مرتبط با سفر ارایه می دهد. Trip Advisor جزو اولین وبسایت هایی بود که فراوری محتوایش کاربر محور و خدمات وبسایت رایگان بود و توسط یک مدل کسب و کار تبلیغاتی پشتیبانی می شد.

وبسایت Trip Advisor محبوب ترین وبسایت گردشگری جهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

23 برند گردشگری شامل Trip Advisor، Airfarewatchdog، BookingBuddy، Cruice Critic، Family Vacation Critic، FlipKey، GateGuru، Holiday Lettings، Holiday Watchdog، Independent Traveler، One Time، SeatGuru، SmarterTravel، Tingo، Jetsetter، Travel Library، TravelPOD، VirtualTourist و Kuxun.cn تحت پوشش گروه رسانه ای تریپ ادوایزر مدیریت می شوند.

گروه رسانه ای تریپ ادوایزر در حال حاضر در 30 کشور از جمله فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، هند، ژاپن، روسیه، اسپانیا، بریتانیا، اندونزی، آرژانتین، تایوان، مالزی و مصر توسعه پیدا نموده است.

دفتر مرکزی این شرکت بین المللی در نیدهام ایالت ماساچوست آمریکا واقع است و پرطرفدار ترین و بزرگترین جامعه گردشگری با بیش از 32 میلیون عضو و 100 میلیون نظر کاربران درباره هتلها، رستوران ها، جاذبه ها و دیگر کسب و کارهای مرتبط با سفر در جهان را دارد.

ماموریت تریپ ادوایزر یاری به مسافران سرتاسر جهان برای برنامه ریزی سفر خود و داشتن یک سفر عالی می باشد. این شرکت در حال حاضر 1900 کارمند و سرمایه ای معادل 12 میلیارد دلار و درآمد سالانه ای معادل 1 میلیارد دلار دارد. گروه رسانه ای تریپ ادوایزر و وبسایت های تحت پوشش آن تا به امروز 260 میلیون بازدید نماینده را به خود جذب نموده است.

نقدها و اقدامات قانونی

تریپ ادوایزر همواره به دلیل نشر نظرات بی اساس افراد ناشناخته درباره هتلها، مهمانسراها و رستوران ها مورد انتقاد قرار گرفته است. حدود 30 هتل به دلیل داشتن نظرات مشکوک در لیست سیاه تریپ ادوایزر قرار گرفته اند، یکی از این نمونه ها هتل Conwall است که به میهمانان برای نوشتن نظرات مثبت درباره هتل در تریپ ادوایزر رشوه می داد.

تریپ ادوایزر مدعی است که نظرات کاربران، مستقیم و به سرعت گذاشته نمی شوند، بلکه از روندی برای تایید عبور می نمایند که آدرس IP و ایمیل نویسنده را مورد آنالیز قرار می دهد و سعی می نماید الگوهای مشکوک یا استفاده از کلمات رکیک را شناسایی کند.

در سپتامبر 2011 سازمان استاندارد تبلیغات بریتانیا (ASA) به دنبال شکایت هایی که از تریپ ادوایزر شده بود به آنالیز صادقانه بودن نظراتی که در این وبسایت گذاشته می گردد، پرداخت. ASA به این نتیجه رسید که تریپ ادوایزر نباید مدعی باشد که نظرات کاملاً صادقانه است، در نتیجه تریپ ادوایزر را مجبور کرد شعار نظراتی که می توانید به آنها اعتماد کنید را از وبسایت حذف کند؛ اما تریپ ادوایزر اذعان نموده است که از یک سیستم موثر در شناسایی تقلب در ایجاد محتوا استفاده می نماید.

در سال 2012 تریپ اداویزر به دلیل نقض قوانین جدید تجارت آزاد در خصوص نمایش قیمت ها و مالیاتهای بلیط هواپیماها، توسط سازمان حمل نقل آمریکا 80000 دلار جریمه شد.

منبع: nytimes.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 561

به "وبسایت Trip Advisor محبوب ترین وبسایت گردشگری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبسایت Trip Advisor محبوب ترین وبسایت گردشگری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید