می دانستیم بازی سختی مقابل شهداب داریم

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری قزوین با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم شهداب یزد شد.

می دانستیم بازی سختی مقابل شهداب داریم

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست تیمش گفت: می دانستیم کار سختی مقابل شهداب داریم، تیم پر مهره ای که نتایج خوبی کسب نموده و در آغاز دور برگشت نیز پیروز شد قهرمان نیم فصل مسابقات را شکست دهد.

وی ادامه داد: پاسور خارجی تیم دیشب به ایران رسید و این اولین جلسه ای بود که با او کار کردیم. یک بازیکن خارجی دیگر نیز در پست دریافت نماینده قدرتی به تیم اضافه نموده ایم که او نیز امروز به دلیل خستگی نتوانست در تیم بازی کند چرا که چهار صبح به ایران رسید.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین تأکید کرد: بازیکنان نتوانستند برنامه ها را در زمین اجرا نمایند. به عمده غیاثی و میرحسینی این پیروزی را تبریک می گویم. تیم شهداب نمایش خوبی در زمین ایفا کرد. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و از بازیکنان خارجی خود استفاده کنیم و آنها نیز جوابگوی اعتماد ما باشند.

آرمات در خاتمه در خصوص شرایط تیم شهرداری قزوین گفت: تیم را برای بقا در لیگ برتر بسته ایم. در ابتدا سعی می کنیم به این هدفمان برسیم و در ادامه نیم نگاهی به حضور در مرحله پلی آف خواهیم داشت. توانایی تیم بالاست. فقط باید کمی هماهنگ تر شوند تا بتوانم قولی که داده ام یعنی فرایند رو به صعود را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1334

به "می دانستیم بازی سختی مقابل شهداب داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می دانستیم بازی سختی مقابل شهداب داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید