هینن: برای مدال طلا به المپیک نمی رویم، دنبال طلسم شکنی هستیم

به گزارش مجله کارنیکان، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: ما به المپیک می رویم تا از مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و طلسم 45 ساله را با حضور در نیمه نهایی بشکنیم.

هینن: برای مدال طلا به المپیک نمی رویم، دنبال طلسم شکنی هستیم

به گزارش خبرنگاران، ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در خصوص مسابقات پیش روی تیمش در فصل جاری گفت: بازی های المپیک، مهمترین تورنمنت پیش روی ماست و ما برای شرکت در آن آماده می شویم. قبل از آن باید در لیگ ملت های 2021 شرکت کنیم که در واقع، میدان آماده سازی تیم ملی برای شرکت در المپیک است. پس از المپیک هم مسابقات قهرمانی اروپا پیش روی ما واقع شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در خصوص حذف 6 بازیکن از اردوی تیم ملی این کشور پیش از آغاز لیگ ملت ها گفت: همواره پیش از اعلام اسامی بازیکنان نهایی تیم ملی، تنشی رخ می دهد که همه ما تحت تاثیر آن قرار می گیریم. زمانی را به یاد می آورم که سرمربی تیم ملی آلمان بودم و برای حضور در المپیک 2012 باید یک بازیکن را حذف می کردم. تصمیم بسیار سختی بود و باید بگویم که این انتخاب، هر بار، سخت و شاید دشوارترین تصمیم است. حالا من 6 بازیکن در تیم ملی لهستان دارم که بعضاً 3 سال با آنها کار نموده ام و به کارشان اعتقاد دارم اما باید به آنها بگویم که المپیک، متعلق به شما نیست. هیچکس از شنیدن این پیغام شادمان نمی گردد. شنیدن خبر حذف شدن از تیم ملی 10 بار سخت تر از رساندن این است.

هینن در خصوص حضور تیم ملی لهستان در المپیک توضیح داد: برخی ها گفته اند که ما برای مدال طلا به توکیو می رویم اما من با این حرف موافق نیستم. ما به المپیک می رویم تا از مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و طلسم 45 ساله را با حضور در نیمه نهایی بشکنیم.

تیم ملی لهستان، نخستین حریف تیم ایران در المپیک توکیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1830

به "هینن: برای مدال طلا به المپیک نمی رویم، دنبال طلسم شکنی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هینن: برای مدال طلا به المپیک نمی رویم، دنبال طلسم شکنی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید