مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید

به گزارش مجله کارنیکان، این وعده غنی و مفید، به عنوان یکی از مهمترین غذاهای ناحیه توسکانی (Tuscany) به شمار می رود. گردشگران تور ایتالیا می توانند این غذای سنتی را در فلورانس نیز تجربه کنید.

مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید

پاستا، این غذای اصلی ایتالیایی تبارها در هنگام سفر و تعطیلات، از وعده هایی است که باید آن را تجربه کنید. در سفر با تور ایتالیا، حتماً غذاهای مختص به هر ناحیه را در بازدید از شهرهای مختلف تجربه کنید. اگر از رم بازدید می کنید، پاستای گوشت و تخم مرغ (Pasta alla Carbonara) را که از تخم مرغ، پنیر پکورینو و فلفل سیاه تهیه می شود را امتحان کنید.

از میان انواع آرانچینی می توان به آرانچینی همراه با راگو (arancini con ragu) که با سس گوجه، برنج و پنیر موزارالا پر می شود، آرانچینی همراه با کره (arancini con burro) که از سسی غلیظ به نام بشامل (Bechamel، ترکیبی از آرد، روغن و شیر) تهیه می شود، آرانچینی همراه با قارچ (arancini con funghi) و آرانچینی همراه با بادمجان (arancini con melanzane) اشاره کرد.

این غذا که اصلیتش به ناپل بر می گردد، وعده ای ساده اما بسیار لذیذ است. پیتزا مارگاریتا را در پیتزا فروشی های محلی سفارش دهید، و از این غذای ترد، نازک که با لایه ای از زیتون، ریحان، گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و پارمزان پوشیده شده است لذت ببرید.

منبع مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید

انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1939

به "مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید