معاملات تجاری بین همدان و اتریش افزایش یابد

به گزارش مجله کارنیکان، رئیس اتاق بازرگانی همدان گردشگری را یکی از محورهای توسعه روابط همدان و اتریش دانست و گفت: معاملات تجاری بین همدان و اتریش افزایش یابد.

معاملات تجاری بین همدان و اتریش افزایش یابد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، علی اصغرزبردست ظهر امروز در ملاقات با سفیر اتریش در ایران گفت: پیوندهایی در زمینه مالی بین همدان و اتریش وجود دارد که می توان این ارتباطات را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اقدامات فنی مجموعه فولاد ویان همدان توسط تیم اتریشی اجرایی شده است، اضافه نمود: این درخواست از طرف اتریشی وجود دارد که حجم معاملات با همدان را افزایش دهند.

زبردست با اشاره به اینکه همدان ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری زمستانی دارد، بیان کرد: این زمینه وجود دارد که گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه روابط بین دو کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همدان شهر دانشگاهی بوده و بیش از 100 هزار دانشجو در این شهر تحصیل می نمایند، توضیح داد: زمینه دیگر برای ارتباط و تعامل بین همدان و اتریش تبادل دانشجو بویژه در زمینه فنی و حرفه ای و تکنسین است.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه جهان همچون ایران با رکود و تورم روبرو بوده و برای خروج از آن به دنبال بازار جدید هستند، توضیح داد: کشورهای اروپایی 20 سال از قوانین و ضوابط ایران دور بودند و سفرهای آنها به ایران بیشتر جنبه آنالیز دارد تا با قوانین و ضوابط باید آشنایی لازم کسب گردد.

وی با بیان اینکه تمامی تجار به دنبال آنالیز موقعیت و شرایط ایران بودند، گفت: تجار خارجی متوجه شده اند که تنها در زمینه واردات با ایران نمی توانند ارتباط داشته باشند بلکه باید در زمینه صادرات، زیرساخت ها و تکنولوژی مراوداتی صورت گیرد.

زبردست با اشاره به اینکه استان همدان نمی تواند با 140 کشور ارتباط داشته باشد، گفت: هفت کشور برای استان همدان در نظر گرفته شده که ارتباط بیشتری برقرار گردد ولی این امر نافی ارتباط با سایر کشورها نیست.

وی گفت: اتریش، هلند، مسکو و چک اسواکی به عنوان کشورهای اروپایی، غنا به عنوان کشور آفریقای غربی، قزاقستان و گرجستان به عنوان کشورهای آسیایی مورد هدف استان همدان برای ارتباطات تجاری و مالی هستند.

به گزارش خبرنگاران؛ رئیس اتاق بازرگانی استان همدان پیش از این در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در همدان اعلام نموده بود به دنبال ایجاد دفتر مشترک ایران-اتریش به نمایندگی همدان است که گویا این ملاقاتها برای زمینه سازی در این زمینه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 653

به "معاملات تجاری بین همدان و اتریش افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاملات تجاری بین همدان و اتریش افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید