مسی در تابستان 2021 پیراهن چه تیمی را برتن می نماید؟

به گزارش مجله کارنیکان، اسپورت کاتالونیا در آخرین گزارش خود از 4 گزینه پیش روی لیونل مسی صحبت کرد.

مسی در تابستان 2021 پیراهن چه تیمی را برتن می نماید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، از امروز لیونل مسی می تواند با هر تیمی که خواست مذاکره کند تا در تابستان 2021 به آن باشگاه منتقل گردد.

ستاره بارسلونا که تابستان 2020 خواستار جدایی بود، هنوز قراردادش را تمدید نکرده و شایعات انتقال او به بعضی باشگاه ها روز به روز بیشتر می گردد.

مسی البته در مصاحبه مهم خود در هفته گذشته خاطرنشان کرد که تا انتهای فصل در مورد تصمیمش فکر نخواهد نمود و در تابستان آینده اش را معین می نماید.

اما با این حال رسانه ها از گزینه های پیش روی مسی صحبت می نمایند و اسپورت در آخرین گزارش خود (جلد امروز اسپورت نیز به مسی اختصاص یافته بود) از آینده فوق ستاره بارسلونا نوشت.

مسی در صحبت های خود مدعی شد که می خواهد یک فصل در لیگ حرفه ای آمریکا بازی کند و به احتمال فراوان در اینترمیامی و باشگاه دیوید بکام توپ بزند.

آلبرت ماسنو، خبرنگار اسپورت در گزارشی از4 گزینه پیش روی لئو مسی صحبت کرد که آن را در زیر بخوانید.

*ماندن در بارسا

هنوز هواداران فوتبال امید دارند و بعضی نیز معتقد هستند که مسی در بارسلونا می ماند. این ایده پس از مصاحبه دیدنی لئو با شبکه راک1 قوت هم گرفت و به نظر می رسد رئیس بعدی باشگاه بارسلونا می تواند این موضوع را حل نماید.

یکی از نکات مورد توجه در تصمیم مسی بحث خانواده است. او در مصاحبه ابتدایی خود با سایت گل که از ماندنش رونمایی کرد، از اهمیت خانواده حرف زد. فرزندانش و همسرش علاقه دارند در کاتالونیا بمانند و همین مسئله می تواند تصمیم مسی را تحت الشعاع قرار دهد.

*تماس گواردیولا

دیدن زوج پپ و لئو تمام خاطرات زیبای فوتبال در سال 2008 تا 2012 را دوباره زنده خواهد نمود. پپ معتقد است که حضور مسی می تواند جوایز و قهرمانی را تضمین کند و فوق ستاره آرژانتینی نیز به دنبال این افتخار است.

اسپورت در گزارش خود نوشت که تمدید پپ با منچسترسیتی تا سال 2023 به این معنی است که بتواند با مسی طی 2 سال به آن چیزی که می خواهد دست پیدا کند.

*با نیمار در لیگی کوچک

نیمار در مصاحبه خود صحبت های عجیبی کرد و گفت می خواهد سال آینده با لئو بازی کند. بارسلونا به دلیل مسائل مالی نمی تواند نیمار را به نیوکمپ بازگرداند و به نظر می رسد این صحبت نیمار با رفتن مسی به پاریس محقق خواهد شد.

اسپورت نوشت که مالک قطری باشگاه پاریس نیز می خواهد پیش از جام جهانی 2022 قطر، مسی در تیم او حضور داشته باشد. به نظر می رسد پاریس برای دریافت مسی احتیاج دارد تا ام باپه را به تیمی دیگر مثل رئال یا لیورپول بسپارد. به همین دلیل می خواهد پازل خرید مسی را اینگونه حل نماید.

*آمریکا

رفتن به لیگ آرژانتین یکی از گزینه های مسی است ولی او می خواهد همچنان در سطح اول بازی کند. به همین دلیل حضور او در لیگ حرفه ای آمریکا در سال 2021 بعید به نظر می رسد و فوق ستاره آرژانتینی می خواهد در سن های بالاتر و زمانی که توان جسمانی اش کمتر شد راهی آن لیگ گردد. طبق بعضی گزارش ها مسی با اینترمیامی به توافق رسیده تا در سال 2023 با لوئیس سوارس راهی آمریکا شوند.

انتقال او به آمریکا به همین دلیل در سال 2021 بعید به نظر می رسد و او باید از بین پاریس، بارسلونا و منچسترسیتی یک تیم را انتخاب کند. البته بعضی از چلسی یا یوونتوس نیز به عنوان گزینه ای برای لئو صحبت می نمایند که بسیار دور از ذهن است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1501

به "مسی در تابستان 2021 پیراهن چه تیمی را برتن می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در تابستان 2021 پیراهن چه تیمی را برتن می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید