لپ تاپ هایی که در سال 2020 خوش درخشیدند

به گزارش مجله کارنیکان، سال 2020 میلادی عرصه ورود لپ تاپ هایی با فناوری بسیار پیشرفته، سبک و کم مصرف، مطابق با بودجه های مختلف بود.

لپ تاپ هایی که در سال 2020 خوش درخشیدند

در سال 2020 میلادی شرکت های مختلف فراورینماینده لپ تاپ و تجهیزات رایانه ای رقابت تنگاتنگی داشتند که در ادامه بهترین های آنها معرفی می شوند.

لپ تاپ XPS 13 محصول شرکت Dell: وسیله ای برای همه کاربران

این لپ تاپ قطعا بهترین لپ تاپ موجود در بازار محسوب می گردد و مدلی که در سال 2020 میلادی عرضه شد، از این قاعده مستثنی نیست.

شرکت Dell از سال 2015 میلادی رقابت را برای نازک کردن لپ تاپ های سری XPS 13 شروع کرد و اکنون تمام محصولات این شرکت وارد این رقابت شدند. در سال 2020 میلادی این لپ تاپ باز هم نازک تر شد و نمایشگر آن با نسبت ابعادی 16 بر 10 ارائه شد تا نمایشگر بزرگتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

همچنین اندازه صفحه کلید و صفحه لمسی این لپ تاپ نیز بزرگتر از مدل های قبلی است. البته این بهبودها به هیچ عنوان موجب کاهش کیفیت لپ تاپ نشده و شرکت Dell این محصول را به عنوان یک ابزار توانمند با عمر بسیار طولانی فراوری نموده است.

در این لپ تاپ از پردازنده های Tiger Lake محصول اینتل استفاده شده و یک لپ تاپ بسیار قدرتمند، سریع، با طراحی جذاب و قیمت مناسب است. این لپ تاپ برای تمام کاربران مناسب است.

لپ تاپ MacBook Air M1 محصول شرکت اپل: ابزار مناسب دانش آموزان

با وجود این که در ظاهر معین نیست، این لپ تاپ تفاوت های قابل توجهی با مدل های عرضه شده در چند سال اخیر دارد و مانند MacBook Pro و Mac mini از تراشه اختصاصی M1 شرکت اپل بهره می برد، این تراشه در مقایسه با سایر تراشه های موجود در بازار دارای دو مزیت مهم شامل افزایش قابل توجه طول عمر باتری و کارآیی بالاتر است.

این ویژگی ها لپ تاپ MacBook Air M1 را به یک گزینه ایده آل برای استفاده در کلاس درس، کتابخانه و سایر مکان هایی تبدیل می نماید که دسترسی به پریز برق در آن ها سخت است. این لپ تاپ با قیمت 999 دلار به بازار عرضه شده است.

لپ تاپ Swift 3 محصول شرکت Acer: یک دستگاه مقرون به صرفه

این لپ تاپ در مقایسه با لپ تاپ هایی که از پردازنده های شرکت اینتل استفاده می نمایند، کارآیی بالاتری دارد و برای افرادی مناسب است که کارآیی را به ظاهر ترجیح می دهند. این لپ تاپ از یک پردازنده ای ام دی 8 هسته ای بهره می برد و دارای 8 گیگابایت حافظه رم است.

لپ تاپ Pixelbook Go محصول شرکت گوگل: یک کروم بوک ارزان قیمت و کارآمد

کروم بوک ها به عنوان جایگزین های ارزان قیمت برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز شناخته شده اند و با قیمتی کمتر از 500 دلار، قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

لپ تاپ Pixelbook Go یک کروم بوک سبک وزن با یک کیلوگرم وزن است که طول عمر باتری آن بسیار زیاد بوده و گزینه بسیار مناسبی برای دانش آموزان و افرادی محسوب می گردد که کارهای خود را در طول سفر انجام می دهند.

این لپ تاپ مجهز به سیستم عامل Chrome OS است و بر مبنای مرورگر شرکت گوگل ساخته شده است. به همین علت نمی توان برنامه های متداول در ویندوز را روی آن نصب و استفاده کرد. استفاده از آن بسیار ساده و تعاملی است.

دسترسی این لپ تاپ به فروشگاه گوگل پلی، بعضی از کمبودهای نرم افزاری آن را با عرضه برنامه های اندرویدی پوشش می دهد. قیمت این لپ تاپ از 649 دلار شروع می گردد.

لپ تاپ Surface Pro 7 محصول مایکروسافت: بهترین لپ تاپ دو در یک

سری Surface Pro شهرت خود را مدیون قابلیت جداسازی صفحه کلید و اجرای کامل ویندوز 10 با کارآیی بسیار بالا است. لپ تاپ Surface Pro 7 همان تجربه آشنای کار با کامپیوترهای شخصی را به همراه قابلیت های یک تبلت و سازگاری با قلم Surface فراهم می نماید.

این دستگاه دارای ساختاری بسیار مناسب و طراحی جذاب به همراه یک نمایشگر با وضوح تصویر بالا است. در این مدل به جای mini-DisplayPort یک پورت USB-C وجود دارد و پردازنده آن با یک تراشه Ice Lake نسل دهم از محصولات شرکت اینتل جایگزین شده است. در نتیجه کارآیی آن افزایش یافته و قابلیت های گرافیکی یکپارچه ای دارد و از اجرای برنامه های بیشتری پشتیبانی می نماید.

لپ تاپ Elite Dragonfly محصول شرکت HP: بهترین لپ تاپ تجاری

این لپ تاپ بر خلاف سایر مدل های معرفی شده، یک ابزار کاملا تجاری است که هرگز کاربر را ناامید نمی نماید. لپ تاپ های تجاری همیشه به دیده تحقیر مورد برخورد عموم قرار می گیرند.

اغلب تصور می گردد این لپ تاپ ها دارای ظاهری ناخوشایند و زمخت بوده و برنامه های سنگین و عجیب را اجرا می نمایند. اما Elite Dragonfly تمام امکانات مورد احتیاج برای فعالیت های تجاری در کنار ظاهری زیبا و نوین در اختیار می گذارد.

این لپ تاپ ابزاری با قابلیت حمل بسیار بالا بوده و برای افرادی که در هنگام سفر فعالیت های شغلی خود را انجام می دهند، گزینه ای کاملا مناسب است. همچنین این لپ تاپ یکی از اولین دستگاه هایی است که قابلیت استفاده از 5G را دارد و امکان برقراری اتصال با سرعت بسیار بالا را برای کاربر فراهم می نماید.

لپ تاپ Razer Blade 15: بهترین گزینه برای دوست داران بازی

این لپ تاپ سبک و نازک که مجهز به یک صفحه کلید پیشرفته و یک نمایشگر روشن 15 اینچی است، در ظاهر شباهت چندانی به لپ تاپ های مورد استفاده برای بازی های کامپیوتری ندارد اما با بهره مندی از کارت گرافیکی RTX Super و نمایشگری با نرخ تازه سازی 300 هرتز قادر است بازی های جدید را با سرعت و کیفیت بالایی به اجرا درآورد.

سیستم خنک نماینده این لپ تاپ نیز مجددا طراحی شده و امکان اجرای هر نوع بازی را بدون ایجاد گرمای اضافی در سیستم سخت افزاری فراهم می نماید.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1332

به "لپ تاپ هایی که در سال 2020 خوش درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ هایی که در سال 2020 خوش درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید