قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران- زمزمه فروش دنا در روسیه در حالی به گوش می رسد که سال 95 شاهد حضور محصولات روسی با نام یوآز در نمایشگاه خودرو ایران بوده ایم. از سال گذشته سروش دیزل نسخه های اتوماتیک و دنده ای یوآز پاتریوت و یوآز پیکاپ را وارد بازار نموده است. یوآز پاتریوت که در دسته خودرو های شاسی بلند قرار می گیرد با موتور 2.7 لیتری یک میلیارد و 250 میلیون فروخته می گردد و یوآز پیکاپ که بدون اغراق نسخه وانت یوآز پاتریوت است، با قیمت یک میلیارد و 160 میلیون در کارخانه به متقاضیان تحویل داده می گردد.

قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟

یوآز پاتریوت اتوماتیک؛ 1.25 میلیارد

به گزارش خبرنگاران، یوآز پاتریوت اتوماتیک گران ترین خودرو روسی در ایران است. اولین روز های شهریور سال جاری قیمت یوآز پاتریوت اتوماتیک در نمایندگی فروش سروش دیزل یک میلیارد و 250 میلیون تومان بود درحالی که در بازار آزاد بعضی از فروشنده ها آن را 100 میلیون بیشتر به خریداران پیشنهاد می دهند. مثل فروشنده یوآز پاتریوت اتوماتیک در گیلان که قیمت این محصول را یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام نموده است. یوآز پاتریوت اتوماتیک درحالی عرضه شد که نسبت به نسخه دنده ای ارتقا فنی نداشت و تغییر طراحی جلوپنجره تنها تفاوت آن با مدل های دنده ای به شمار می رود.

قیمت یوآز پاتریوت دنده ای مدل 1401 در کارخانه یک میلیارد و 50 میلیون تومان است. این رقم در بازار آزاد تا مرز یک میلیارد و 100 میلیون تومان افزایش پیدا نموده و فرشنده یوآز پاتریوت دنده ای مدل 1400 با قیمت یک میلیارد و 80 میلیون تومان دنبال مشتری می گردد. مشخصات فنی یوآز دنده ای و اتوماتیک نشان می دهد هر به موتور 2.7 لیتر با حداکثر گشتاور 217 نیوتن متر و حداکثر 134 اسب بخار مجهز شدند. حداکثر سرعت یواز پاتریوت 170 کیلومتربرساعت است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی بلند 11.5 لیتر در 100 کیلومتر برآورد می گردد.

یوآز پیکاپ اتوماتیک؛ 1.16 میلیارد

یوآز پیکاپ همان پاتریوت است، اما به شکل وانت درآمده است. علاوه بر ظاهر یکسان، مشخصات فنی پیکاپ نشان می دهد یوآز در طراحی پیکاپ از پلتفرم و موتور پاتریوت استفاده نموده. موتور 2.7 لیتری به عنوان قلب تپنده این خودرو فعالیت می نماید و سایر مشخصات فنی پیکاپ مثل پاتریوت است. نسخه های اتوماتیک یوآز پیکاپ در نمایندگی فروش سروش دیزل با قیمت یک میلیارد و 160 میلیون تومان به متقاضیان تحویل داده می گردد و در بازار آزاد یوآز پیکاپ اتوماتیک تقریبا با همین رقم خرید و فروش می گردد. یوآز پیکاپ دنده ای هنوز سال جاری فراوری نشده و مدل هایی به جای مانده این خودرو در بازار مربوط به پارسال می شوند. در کارخانه قیمت یوآز پیکاپ دنده ای شهریور سال جاری یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام شد و در بازار آزاد پیکاپ دنده ای نهایتا 50 میلیون بیشتر دست به دست می گردد.

قیمت انواع یوآز در ایران

خودرو

قیمت کارخانه

قیمت بازار

پاتریوت اتوماتیک (1401)

یک میلیارد و 250 میلیون تومان

یک میلیارد و 350 میلیون تومان

پاتریوت دنده ای (1401)

یک میلیارد و 50 میلیون تومان

یک میلیارد و 100 میلیون تومان

پیکاپ اتوماتیک (1401)

یک میلیارد و 160 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پیکاپ دنده ای (1400)

یک میلیارد و 50 میلیون تومان

یک میلیارد و 100 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 2218

به "قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت یوآز پاتریوت چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید