فناوران به نیازهای صنایع در حوزه ساخت افزایشی پاسخ می دهند

به گزارش مجله کارنیکان، رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه ساخت و فراوری با رویکرد ساخت افزایشی برگزار می گردد تا پاسخگویی به نیازهای فناورانه بخش صنعت سرعت گیرد.

فناوران به نیازهای صنایع در حوزه ساخت افزایشی پاسخ می دهند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این رخداد از سلسه رویدادهای ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش است که 15 شهریور ماه امسال برگزار می گردد تا زنجیره ارزش به یاری شرکت های دانش بنیان و خلاق، در حوزه های گوناگون صنعت فراهم گردد. استفاده از الگوی نوآوری باز و برقراری ارتباط میان نخبگان، فناوران، شرکت های دانش بنیان و سازمان های صنعتی هدف از برگزاری آن است تا در آن به چالش ها پاسخ داده گردد.

صنایعی چون قطعه سازی و ریخته گری، برق و الکترونیک، ریلی و هوایی، خودروسازی، فولاد و فراوری نماینده رنگ و پوشش ها مخاطبان این رویداد هستند.

بعلاوه پاسخ گویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی، ارائه آخرین دستاوردهای صنعت ساخت افزایشی، حمایت در ایجاد استارتاپ های مساله محور و پنل تخصصی خبرگان ساخت افزایشی از جمله رویکردهای آن است.

در این رویداد فعالان فناور قرار است از توانمندی خود برای طراحی (نرم افزارهای شبیه سازی و مدل سازی فرآیند، نقشه کشی، هوش مصنوعی)، ساخت(مواد اولیه، تجهیزات و دستگاه ها، خطوط فراوری) و فراوری (روش های نوین فراوری از جمله پرینت سه بعدی (ساخت افزایشی، هوشمند سازی) استفاده نمایند.

رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه ساخت و فراوری با رویکرد ساخت افزایشی به وسیله مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان برگزار می گردد و علاقمندان برای کسب اصلاعات بیشتر می توانند به سایت این مرکز مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1867

به "فناوران به نیازهای صنایع در حوزه ساخت افزایشی پاسخ می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوران به نیازهای صنایع در حوزه ساخت افزایشی پاسخ می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید