عسگری: حریفان قَدَری را در پیش رو دارم

به گزارش مجله کارنیکان، دارنده نشان طلای بازی های آسیایی، گفت: همه کشورها در تلاشند با بهترین نفرات و شرایط در المپیک توکیو حضور داشته باشند و به همین دلیل مسابقات کسب سهمیه المپیک یک راستا بسیار پرپیچ و خمی است.

عسگری: حریفان قَدَری را در پیش رو دارم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، بهمن عسگری در گفت وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط آخرین مرحله اردوی تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات لیگ دنیای چطور است، گفت: خدا را شکر همه چیز رو به راه است، تمرینات منظمی را زیرنظر کادر فنی پیگیری می کنیم من هم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا شرایطم بهتر شده است. انشاءالله که بتوانیم در مسابقات کاراته وان ژاپن پیروز شویم.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست کاراته آیا در المپیک بعدی حضور خواهد داشت یا خیر، همه کشورها در تلاشند با بهترین نفرات و بهترین شرایط در المپیک توکیو حضور داشته باشند به همین دلیل مسابقات کسب سهمیه المپیک یک راستا بسیار پرپیچ و خمی است. حریفانی مثل رافائل، هرنای اوکراینی و چند کاراته کای دیگر از لحاظ سنی بزرگتر از من هستند اما به خاطر اینکه قطعاً مشخص نیست این اول و آخرین باری است که کاراته می خواهد در المپیک باشد در تلاشند تا در المپیک توکیو حضور داشته باشند و این کار را سخت کرده است.

دارنده نشان طلای بازی های آسیایی، در پاسخ به این سؤال که این نفرات که نام بردید از لحاظ رنکینگ از شما بالاتر هستند چه برنامه ای برای رسیدن به رنکینگ بالاتر دارید، گفت: نفراتی مثل اسکات آمریکایی و دیگر کاراته کاها که گفتم از لحاظ رنکینگ بالاتر از من هستند. به هر حال همه تلاش می کنند در المپیک توکیو باشند و هر کاری که می دانند و با هر امکاناتی که تحت اختیار خود دارند تلاش می کنند اول سهمیه المپیک را بگیرند و پس از آن مدال المپیک را کسب کنند. این شرایط را سخت می کند البته خدا را شکر کاراته کاهای ایرانی در دنیا صاحب سبک شده اند. همه کشورها روی ایران حساب ویژه ای باز کردند.

عسگری در ادامه صحبت های خود، گفت: خوشبختانه نتایج چند سال اخیر کاراته باعث شده انتظار جامعه بزرگ کاراته و جامعه ورزش از کاراته بالا برود. انتظارها از ما بسیار زیاد است و مسؤولیت ما سخت تر شده است. ما انتظار داریم مسؤولان ورزش، پیشکسوتان کاراته مثل همیشه تیم ملی را حمایت کنند، ابتدا ما بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم و پس از آن با کسب مدال المپیک در ارتقای جایگاه کاروان ایران در جدول رده بندی کمک کنیم.

عسگری در پاسخ به این سؤال که این مرحله از مسابقات که به میزبانی ژاپن برگزار می شود چقدر می تواند برای تیم ملی سخت و حساس باشد، گفت: مسابقات از هر لحاظ برای ما بسیار مفید است، چون این رقابت ها قبل از المپیک توکیو در سالنی برگزار می شود که مسابقات المپیک در آن سالن برگزار می شود. به هر حال ملی پوشان وقتی یک بار در این سالن مبارزه کنند با فضای المپیک آشنا می شوند، اینکه مسابقات در ژاپن است شاید موضوع را حساس کند اما کاراته کاهای ایرانی خوب و توانمند هستند، بچه ها باید مثل همیشه روز مسابقه مطمئن حرکت کنند اگر با این تفکر پیش بروند انشاءالله می توانند پیروز باشند.

دارنده نشان طلای لیگ دنیای کاراته وان در سرانجام صحبت های خود، گفت: حریفان قَدَری در طول این راستا المپیکی دارم و هیچ کس را دست کم نگرفتم و روی تک تک حریفانم تمرکز کردم، در سطح حرفه ای ورزشکاری پیروز است که از اشتباهات حریف خود استفاده کند. این رمز پیروزیت است من سعی می کنم از کوچک ترین اشتباهات حریفانم استفاده کنم و بهمن عسگری همیشه باشم. ما تا سرانجام مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال 2019 چند مرحله دیگر پیش رو داریم امیدوارم که در مسابقات باقیمانده همان بهمن عسگری همیشه باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 213

به "عسگری: حریفان قَدَری را در پیش رو دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: حریفان قَدَری را در پیش رو دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید