صادقی: یک بازی خوب هندبال دیدیم، بکماز: دست شاگردانم را می بوسم

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه دومین روز از دور دوم مرحله رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان امروز چهارشنبه 21 آبان ماه با برگزاری ملاقات بین دو تیم مطرح و مدعی زغال سنگ طبس و مس کرمان پیگیری شد. نیمه اول این مسابقه با فزونی نزدیک مس کرمان با نتیجه 17 بر 15 دنبال شد. نیمه دوم این ملاقات هم با بازی پایاپای هر دو تیم دنبال شد و در نهایت مصاف دو تیم مدعی برای کسب صدرنشینی گروه دوم با نتیجه 33 بر 31 به سود تیم صنعت مس کرمان انتها یافت.

صادقی: یک بازی خوب هندبال دیدیم، بکماز: دست شاگردانم را می بوسم

حمید صادقی سرمربی مس کرمان درباره این بازی سخت و نزدیک گفت: بازی خیلی سنگینی بود. هر دو تیم کار کردند و هر دو تیم اشتباهاتی هم داشتند، ولی همین طور که قبلاً هم گفتم ما از موقعیت های بهتری استفاده کردیم و پیروز شدیم.

وی اضافه کرد: واقعاً فکر می کنم امروز شاهد یک هندبال خوب از سوی هر دو تیم بودیم. زغال سنگ تیمی خوب و با شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری مناسب است. تبریک می گویم به تیم زغال سنگ که توانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

علی بکماز سرمربی زغال سنگ طبس در خصوص انجام این بازی دیدنی که در سطح بالایی در لیگ برتر برگزار گردید، گفت: بازی بسیار بسیار نفس گیر و پایاپای بود. قبل از بازی هم گفتیم که انتظار می رفت که چنین بازی نزدیکی داشته باشیم. این امتیاز بر می شود در طول لیگ به هر حال بازی ها رفت و برگشت است و فرصت داریم که جبران کنیم.

وی ادامه داد: من فکر می کنم امروز تیم خوبی بودیم با وجود اینکه چند بازیکن ما در مسابقه مصدوم شدند. ما مجبور شدیم در این بازی مجبور به تغییر تاکتیک شدیم، اما در نهایت باید بگویم که مقابل تیم پرمهره مس کرمان بازی بسیار نزدیکی را انجام دادیم.

بکماز اظهار داشت: بازی بسیار جذابی بود و من دست شاگردانم را می بوسم، چون مردانه در میدان جنگیدند. ما چیزی را از دست ندادیم و این شکست آغاز یک اتفاق عظیم تر است.

سرمربی تیم زغال سنگ طبس در خصوص اینکه همچنان تیمش مدعی است اضافه کرد: نمی خواهم ادعا کنم که روی سکو می رویم، اما قول می دهم سال جاری یکی از تیم های خوب لیگ برتر باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1222

به "صادقی: یک بازی خوب هندبال دیدیم، بکماز: دست شاگردانم را می بوسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: یک بازی خوب هندبال دیدیم، بکماز: دست شاگردانم را می بوسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید