شناسایی محققان توانا در حل چالش ها ازسوی بنیاد نخبگان

به گزارش مجله کارنیکان، سرپرست بنیاد ملی نخبگان گفت: رویداد هایی که در بنیاد ملی نخبگان برگزار می گردد، در راستای شناسایی افرادی است که توانایی حل چالش های کشور را دارند.

شناسایی محققان توانا در حل چالش ها ازسوی بنیاد نخبگان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران؛ حسن سالاریه سرپرست بنیاد ملی نخبگان در مراسم افتتاحیه دومین دوره از مسابقات ملی مساله محور بنیاد ره نشان، گفت: این رویداد در سال های گذشته تحت عناوین مختلف برگزار می شده و اکنون دور چهارم مسابقات ره نشان با اجرای طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان همزمان شد.

سرپرست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه چندین سال است که در صدد شناسایی دانشجویان مستعد با رتبه های برتر، معدل های بالا و سوابق علمی و پژوهشی خوب هستیم گفت: تا بدین واسطه احتیاج های کشور حل شوند.

سالاریه اضافه نمود: علاوه بر آن دانشجویان بسیاری در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند، ولی به علت سوابق آموزشی و نداشتن نمره بالا، قابلیت شناسایی را ندارند، ولی در حل مساله که هدف نهایی آموزش های دانشگاهی به ویژه در تحصیلات تکمیلی است، مهارت های زیادی دارند که می توانیم به واسطه این رویداد ها آن ها را شناسایی کنیم.

وی اضافه نمود: اگر افرادی توانایی حل مساله ای را داشته باشند می توانند جز مخاطبان ما در بنیاد ملی نخبگان محسوب شوند. رویداد ره نشان که سال جاری دومین دوره آن را در پیش داریم، به وسیله نهادی برخاسته از دانشجویان مستعد کشور برگزار می گردد و بنیاد صرفا تشویق کننده و ترغیب کننده دانشجویان برای شرکت در این رویداد ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1966

به "شناسایی محققان توانا در حل چالش ها ازسوی بنیاد نخبگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی محققان توانا در حل چالش ها ازسوی بنیاد نخبگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید