شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است

به گزارش مجله کارنیکان، یک عکاس پیشکسوت درباره ثبت حال و هوای این روزهای جامعه به علت مسائلی که کرونا به وجود آورده است، اعلام نمود: تا زمانی که مردم درگیر مسائل مالی باشند، جامعه شاد نیست و نمی توان انتظار پویایی داشت. شاید تمام این موارد را نتوان در یک عکس نشان داد، اما آمارها، اطلاعات و اخبار بیانگر این شرایط هستند.

شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

محسن شاندیز، عکاس پیشکسوت خبری در گفت وگویی با خبرنگاران درباره تاثیر روزگار کرونا بر زندگی حرفه اش و بعلاوه مقایسه این ایام با بحران های دیگری همچون جنگ یا بلایای طبیعی، اظهار کرد: طبیعتا حال و هوای این روزها بر حرفه عکاسی هم همچون بسیاری دیگر از حوزه ها تاثیرگذار بوده است. رویدادهایی همچون جنگ و بلاهای طبیعی مقطعی هستند و در یک نقطه جغرافیایی کره زمین پیش می آیند و مردم همان منطقه هم درگیرش می شوند، اما کرونا پدیده ای دنیای است و روی تمام کشورها و تمام موضوعات تاثیر گذاشته است.

او ادامه داد: در این مدت بسیاری از مردم شغل هایشان را از دست دادند و بسیاری هم دچار مسائل روانی شدند؛ البته تمام این تبعات در کشورهای دنیا بنا به مدیریت ها فرق دارد.

شاندیز در انتها صحبت هایش اعلام کرد: در این مدت ناهماهنگی هایی در بیان اطلاعات و اخبار وجود داشت که باعث سردگرمی عمومی شد و مردم نمی دانستند باید به کدام اطلاعات اعتماد نمایند. البته به شخصه معتقدم که باید بیشتر به صحبت های کادر پزشکی و درمان اعتماد کرد و از تمام زحماتی که در این مدت متحمل شدند هم تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1825

به "شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونا بر عکاسی اثر گذاشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید