سمیعی: زمان زیادی را از دست دادیم، با تحقق درخواست النصر حیثیت فیفا و AFC خدشه دار می&zwnjشود

به گزارش مجله کارنیکان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را اعلام کرد.

سمیعی: زمان زیادی را از دست دادیم، با تحقق درخواست النصر حیثیت فیفا و AFC خدشه دار می&zwnjشود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: امروز چهلمین روز حضور من در باشگاه پرسپولیس و اولین حضورم در جمع رسانه ها است. خیلی اهل دیده شدن نیستم و اگر می آمدم باید از شرایطی که در گذشته بود، انتقاد می کردم. مردم به اندازه کافی انتقاد می شنوند و صلاح نبود که من بیشتر به این موضوع دامن بزنم.

او اضافه نمود: وقتی باشگاه را تحویل گرفتیم باید چند کار انجام می دادیم. ابتدا برقراری تعامل و هماهنگی با کادر فنی و حل مسائل اقتصادی بود. باید از تیم مدیریتی قبلی تشکر کنم که بدهی برانکو را داد. مسائل زیاد دیگری هم داشتیم که با یاری دوستان حل شد.

سمیعی ادامه داد: در این مدت هر روز با کادر فنی در ارتباط بودم تا مسائل به طور مستقیم به وسیله سرمربی به مدیریت منتقل گردد. زمان زیادی را از دست دادیم. در طول روز جلسات پرتعدادی را با گروه ها و شرکت های مختلف داشتم تا بتوانم این مسائل را حل کنم. خدا را شکر مطالبات فصل گذشته را پرداخت کردیم و در چند روز آینده نیز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد تا بازیکنان با انرژی و انگیزه مضاعف به فینال بروند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: گل محمدی یک فصل دیگر قرارداد داشت و تصمیم گرفتیم قراردادش را تمدید کنیم. قرارداد چند بازیکن را هم تمدید کردیم و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم با تعداد دیگری از بازیکنان تمدید قرارداد می کنیم.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: شب گذشته یک ایمیل به دست ما رسید. دادگاه عالی ورزش دیروز شکایت ما را اعلام وصول کرد و این نهاد از AFC خواسته است که تا روز 24 آذرماه مدارک خود را به این دادگاه ارائه دهد.

سمیعی درباره حضور حناچی، شهردار تهران در تمرین روز گذشته سرخ ها که با انتقاد زیادی همراه بود، گفت: ملاقات او با بازیکنان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفت و 10 دقیقه طول کشید. فاصله با بازیکنان رعایت شد و حناچی هم خیلی کوتاه صحبت کرد.

او اضافه نمود: با حمایت فدراسیون فوتبال، کمپ تیم ملی برای مرحله نهایی جام آسیا در اختیار باشگاه پرسپولیس نهاده شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش گفت: النصر به دنبال برهم زدن تمرکز تیم است و شانسی برای پیروزی در این پرونده ندارد. اگر اتفاق دیگری رخ دهد، حیثیت AFC و FIFA خدشه دار خواهد شد.

سمیعی در انتها در مورد رویارویی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر گفت: پس از دریافت تست کرونا از بازیکنان و در صورت اعلام ابتلای تعداد کمی به ویروس کرونا مقابل ذوب آهن بازی می کنیم. پس از ملاقات با تیم ذوب آهن، تیم قرنطینه می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1282

به "سمیعی: زمان زیادی را از دست دادیم، با تحقق درخواست النصر حیثیت فیفا و AFC خدشه دار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: زمان زیادی را از دست دادیم، با تحقق درخواست النصر حیثیت فیفا و AFC خدشه دار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید