ستاری از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد قزوین بازدید کرد

به گزارش مجله کارنیکان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کرد.

ستاری از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد قزوین بازدید کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز رشد واحد های فناور، مرکز فناوری و نوآوری سینتک، کارگاه فراوری خودروی برقی، شرکت های دانش بنیان، مرکز شتاب دهنده و فاز دوم مرکز رشد واحد های فناور بازدید کرد.

ستاری در این بازدید علاوه بر تبادل نظر با دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، بر تجاری سازی محصولات و فراوری ثروت تأکید کرد و در مورد حمایت از طرح های نو و خلاقانه قول مساعد داد.

در این بازدید مرکز سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتتاح شد. این مرکز یک کارگاه تحلیل بازار سرمایه است که در زمینه آموزش دانشجویان با مفاهیم و سواد اقتصادی، نحوه تحلیل و مدل سازی بازار های اقتصادی، روش کسب درآمد از معاملات در بازار های اقتصادی و تشکیل تیم حرفه ای دانشگاه جهت شرکت در مسابقات رسمی داخلی فعالیت می نماید.

در این مرکز دانشجویان با روش های تحلیل بنیادی، تکنیکی و مدیریت سبد های سرمایه گذاری به صورت حرفه ای آشنا می شوند و با سرمایه مجازی قادر به انجام معاملات هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 412

به "ستاری از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد قزوین بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد قزوین بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید