زنجان برخوردارترین به لحاظ تعداد تخت بیمه شده تامین اجتماعی کشور است

به گزارش مجله کارنیکان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طبق آخرین آمار ارائه شده و در شرایط کنونی زنجان برخوردارترین استان کشور به لحاظ تعداد تخت نسبت به بیمه شده در بخش تامین اجتماعی است.

زنجان برخوردارترین به لحاظ تعداد تخت بیمه شده تامین اجتماعی کشور است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان، علی محمدی اضافه نمود: بر اینمبنا به ازای هر 2 هزارو 530 بیمه شده تامین اجتماعی استان یک تختبیمارستانی وجود دارد در حالی که میانگین کشوری چهارهزار و 854 تخت است.

وی اضافه نمود: بنابراین استان با فاصله بیشتری بهترین در این شاخص بهشمار می رود و برای خدمات رسانی به گروه های هدف درمان تامین اجتماعی زنجانبا 100 درصد مراکز غیر ملکی طرف قرار داد است.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر بیمارستان امام حسین شهرزنجان با 142 تخت و امید ابهر با 78 تخت در حال خدمات رسانی به جامعه هدفخود هستند، ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا از اسفند سال گذشته مقرر شدبیمارستان های تامین اجتماعی استان و دیگر مراکز درمانی استان حداکثر میزانتخت را در اختیار بیماران کرونایی استان قرار دهند.

وی اظهار کرد: بر این اساس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز بدونمحدودیت و با توجه به حساسیت و خطر بیماری با اولویت اول ارائه خدماتدرمانی به بیماران کرونایی را مورد توجه قرا داد که در این خصوص هرگزفعالیت های عادی آن نیز متوقف نشد.

به گفته محمدی، بیمارستان های امام حسین(ع) و امید فعال ترین مراکز درحوزه موالید بوده و در زمان حاضر نیز خدمات رسانی آنها همچنان ادامه دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اطلاع رسانی های لازماز طریق نصب پوسترها، بنرهای آموزشی، آگاهی بخشی در محوطه و سطح شهر درخصوص عدم حضور غیرضروری مراجعان در بیمارستان و راه های پیشگیری از شیوعاین بیماری و عدم ارائه خدمات به افراد بدون ماسک اجرا شده است.

وی با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمان و پرسنلی که به نوعی در اینامر خداپسندانه دخیل هستند، اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته واستفاده از نیروهای بخش های دیگر همچنین فراهم کردن تجهیزات و داروی موردنیاز کوشش می نمایند تا از کیفیت خدمت رسانی به بیماران کاسته نشود.

لازم به ذکر است: تامین اجتماعی در 2 بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات خودرا به گروه های تحت پوشش ارائه می نماید که در حوزه درمان مستقیم و بر اساسآمار ارائه شده سازمان تامین اجتماعی 412 مرکز درمانی در سطح کشور دارد کهاز بزرگترین و مجهزترین بیمارستان ها تا دور افتاده ترین نقاط کشور را خدمترسانی می نماید.

230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شاملرادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استانزنجان طرف قرار داد تامین اجتماعی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1480

به "زنجان برخوردارترین به لحاظ تعداد تخت بیمه شده تامین اجتماعی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان برخوردارترین به لحاظ تعداد تخت بیمه شده تامین اجتماعی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید